Hur kan vi hjälpa dig?
My Hunkemoller
Vad är My Hunkemöller?
Hos oss på Hunkemöller betyder kunderna allt. My Hunkemöller är ett poängbaserat lojalitetsprogram hos Hunkemöller som kunder kan ansluta sig till i butiken, online och med app. My Hunkemöller har planerats att uppskatta dessa medlemmar på ett personligt och inspirerande sätt och ge dem en otrolig upplevelse. Vi belönar våra medlemmar med rabatter, gåvor och exklusiva tjänster. Ju mer du handlar och och är i kontakt med oss, ju mer poäng du förjänar, desto högre är nivån du når. Varje nivå har nya och allt mer exklusiva förmåner för dig! Dessa innefattar produkter med begränsad utgåva, inbjudningar till evenemang, rabattkuponger, en present på din födelsedag, en inbjudan till medlemmarnas förhandsrea och mycket mera. Ta en titt på alla programförmånerna på: https;//www.hunkemoller.nl/passionspoints-benefits.Vi använder informationen som vi får från våra medlemmar för att bättre svara mot våra kunders behov.
Hur skapar jag ett My Hunkemöller konto?
För att skapa ett konto, klicka på ”logga in” högst upp. Du dirigeras då till registreringssidan.
Har du inte ett konto? Under titeln ”Jag är ny”, vänligen fyll i alla fält och acceptera villkoren.
Du kan även registrera dig och bli med medlem via Hunkemöller appen.
Kan jag också använda My Hunkemoller-medlemskontot i andra länder?
Jag kan inte logga in på mitt konto. Vad kan jag göra?
Kan inte logga in? Se först efter att du fyllt i rätt e-mejladress och/eller lösenord. Om du får meddelandet "denna e-mejladress känns inte igen" betyder det att du inte har ett konto (se också Hur gör jag ett My Hunkemöller-konto?). Om du får meddelandet
Om du har tappat eller glömt ditt lösenord, klicka på "Glömt lösenord?". Du kommer att få ett e-mejl från oss med en länk till det ställe där du kan ändra ditt lösenord.
Hur ändrar jag min adress?
Hur ändrar jag min mejladress?
Hur ändrar jag mitt lösenord?
Hur raderar jag mitt konto?
Om du vill radera, uppdatera, flytta eller få åtkomst till dina personliga data, använd kontaktformuläret på vår webbsajt och följ dessa steg:
- Gå till kontaktsidan på webbsajten eller skriv https://www.hunkemoller.nl/contact i din webbläsare och/eller fyll i de obligatoriska fälten, inklusive ditt medlemskortnummer.
- Vi återkommer till din fråga inom 2 arbetsdagar. Vi kanske ber om ytterligare information.
Du kan också radera ditt konto genom att klicka på "Radera" knappen i Hunkemöller appen.
Jag vill gärna motta nyhetsbrev från Hunkemöller. Vad måste jag göra?
Klicka "registrera" nere till höger på sidan. Sedan får du ett bekräftelsemejl. Klicka på linken i detta e-mejl för att bekräfta din registrering. Du kan också registrera dig för nyhetsbrevet via ditt My Hunkemöller medlemskonto. Logga in på My Hunkemöller, gå till "Min profil", klicka på "Ändra" och kryssa för "Jag vill få de senaste nyheterna om erbjudanden, trender, händelser och personliga rekommendationer från Hunkemöller".
Nyhetsbrev skickas ut endast med nya Hunkemöller-rean och erbjudanden eller de innehåller personliga rekommendationer baserade på dina föregående inköp.
- Frekvens 3-4 gånger per vecka som standard, men detta kan ändra utgående från ditt läsbeteende och sänds vid den tid på dygnet då du mest sannolikt läser det.
- Denna information inkluderar nya rean och erbjudanden, inspiration, inbjudningar till evenemang, pristävlingar och personliga rekommendationer. Medlemmar får speciella medlemserbjudanden.
Om du inte längre vill få vårt nyhetsbrev, klicka på länken nere på nyhetsbrevet. Du kan också avsluta prenumerationen på nyhetsbrevet i ditt konto. Logga in på My Hunkemöller-kontot, gå tll "Min profil" och klicka på "redigera", ta sedan bort krysset för "Jag vill få de senaste nyheterna om erbjudanden, trender, evenemang och personliga rkeommendationer från Hunkemöllers box.
Hur länge är Passion Points och shoppingrabatten giltiga?
På vilken nivå starat medlemmar?
Hur vet jag på vilken nivå jag är?
Hur kommer jag en nivå uppåt?
Mitt (passionspoäng) saldo har sjunkit. Hur gick det till och vad händer nu?
1) Om du inte köpt något hos Hunkemöller under 365 dagar går du 1 nivå nedåt och ditt poängsaldo justeras till poängantalet vid nivåns slut.
2) Du har löst in dina passionspoäng för en kupong.
3) Du har returnerat ett köp och de passionspoäng som förtjänats från detta inköp dras av från ditt medlemskonto.
Kuponger som du förtjänat genom att nå ett (högre) poängsaldo raderas från ditt konto på grund av ditt lägre poängsaldo. Den butikskredit du skaffat kommer inte att påverkas. Om du returnerar ett inköp för vilket butikskredit använts efter nivåsänkningen kommer denna kredit att återföras till ditt konto.
Eftersom kuponger kan användas endast en gång, ger en säkning av poängnivån inte dig rätt till kuponger som är tillgängliga vid ett lägre poängsaldo om du redan fått dessa kuponger.
Kan jag ändra passionspoäng?
Jag fick inte Passion Points vid mitt köp. Vad kan jag göra?
När du gör ett köp i en av våra butiker kommer ditt Passion Points saldo att uppdateras inom 24 timmar efter köpet. När du gör ett köp online kommer ditt Passion Points saldo uppdateras efter att din order har lämnat vårat lager. Detta kan ta ett par dagar, och du får ett mejl rörande detta. Det kan ta en dag eller två innan dina nya Passion Points finns på ditt medlemskort. Om de inte finns på ditt medlemskort inom ett par dagar, vänligen skicka ett mejl (max 30 dagar efter ditt köp) till vår kundtjänst på kundservice_se@hunkemoller.com
Vänligen se till att du skriver ditt medlemskortsnummer, värdet på din order samt ditt ordernummer/kvittonummer. Om du gjorde köpet i en butik, vänligen skicka med en kopia på ditt kvitto.
Jag har glömt min mobil/mitt mobilbatteri slocknade/Jag har inte mitt medlemskort med mig men vill ändå göra ett inköp i butiken. Kan jag ändå förtjäna passionspoäng?
Jag glömde att logga in under transaktionen men jag vill göra ett inköp på Hunkemöllers webbsajt. Kan jag ändå tjäna in passionspoäng?
När får jag belöningar så som shoppingkredit och kuponger för de passionspoäng jag sparat ihop?
Som My Hunkemöller medlem kan du få 50:- shoppingrabatt vid flera tillfällen. Utöver det får du personliga kuponger som du kan använda för att få rabatt, en gåva eller en belöning. Dina Passion Points, kuponger och shoppingrabatt läggs till ditt medlemskort automatiskt. I butik, på hemsidan och i appen kan du alltid se vad du har tillgängligt. Du kan använda din shoppingrabatt och kuponger i butik, i appen och online. Du ser utgångsdatumen för din shoppingrabatt och dina kuponger på ditt medlemskonto.
Hur använder jag min shoppingkredit, rabattkod eller kupong?
Var kan jag lösa in rabattkoder på webbsajten eller i appen?
Finns det villkor för att använda shoppingkredit, en rabattkod eller en kupng?
När vi har tagit emot ditt paket får du en returbekräftelse via e-post. Det kan ta upp till 10 arbetsdagar. När du har fått det här e-postmeddelandet får du en återbetalning inom 3 arbetsdagar. Vi betalar tillbaka med samma betalningsmetod som du använde för den ursprungliga transaktionen. Du får endast återbetalning när vi har tagit emot de returnerade varorna.
Om du returnerar hela beställningen får du hela inköpspriset, inklusive leveranskostnader (minus returkostnaderna på 29,95 kr.)*. Om du returnerar delar av beställningen får du endast pengarna tillbaka för den delen (minus returkostnaderna på 29,95 kr.). Returkostnaderna på 29,95 kr.avräknas per beställning.
* Returkostnader gäller från januari 2023 och framåt
Om du har använt Passion Points och/eller butikskredit: Per returnerad vara återförs ett proportionellt belopp till ditt (digitala) medlemskort. Det kan ta upp till 48 timmar.
Om du betalat med Hunkemöller Lingeriecard: återbetalningar av ditt köp med presentkort återbetalas till det presentkort som använts.
Om du betalat (delvis) med en kupong annan än butikskredit kan du bara återanvända den kupongen om du returnerat hela beställningen.
Returer kan alltid göras utan kostnad i en Hunkemöller-butik nära dig. Du återbetalas inom 3 arbetsdagar via den betalningsmetod du använde. Hitta den närmaste butiken här.
Hur bestäms min återbetalningssumma om jag returnerar online men har använt shoppingkredit på min beställning?
Får jag tillbaka min shoppingkredit om jag returnerar min beställning delvis eller helt online eller i butiken och vad händer med mina passionspoäng?
Får jag tillbaka min kupong om jag returnerar en del av/hela min beställning och vad händer med de passionspoäng som jag löst in för att begära denna kupong?
Vad händer med min använda kupong om jag byter ut hela eller en del av min beställning i butiken och vad händer med mina passionspoäng?
Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?
Gåvor till medlemmar begränsat antal.
Vänligen notera att det finns ett begränsat antal och att butiker kan ha slut på lager.
Sunglasses:
- Horisont
- Lagunen
- Sartor Storsenter
- Sørlandssenteret
- Sandvika Storsenter
Socks:
- Horisont
- Lagunen
- Sandvika Storsenter
- Sartor Storsenter
- Sørlandssenteret
Totebag:
- Horisont
- Lagunen
- Sandvika Storsenter
- Sartor Storsenter
- Sørlandssenteret