Hur kan vi hjälpa dig?

My Hunkemoller

Vad är My Hunkemöller?

Hos oss på Hunkemöller betyder kunderna allt. My Hunkemöller är ett poängbaserat lojalitetsprogram hos Hunkemöller som kunder kan ansluta sig till i butiken, online och med app. My Hunkemöller har planerats att uppskatta dessa medlemmar på ett personligt och inspirerande sätt och ge dem en otrolig upplevelse. Vi belönar våra medlemmar med rabatter, gåvor och exklusiva tjänster. Ju mer du handlar och och är i kontakt med oss, ju mer poäng du förjänar, desto högre är nivån du når. Varje nivå har nya och allt mer exklusiva förmåner för dig! Dessa innefattar produkter med begränsad utgåva, inbjudningar till evenemang, rabattkuponger, en present på din födelsedag, en inbjudan till medlemmarnas förhandsrea och mycket mera. Ta en titt på alla programförmånerna på: https;//www.hunkemoller.nl/passionspoints-benefits.Vi använder informationen som vi får från våra medlemmar för att bättre svara mot våra kunders behov.

Hur skapar jag ett My Hunkemöller konto?

För att skapa ett konto, klicka på ”logga in” högst upp. Du dirigeras då till registreringssidan.

Har du inte ett konto? Under titeln ”Jag är ny”, vänligen fyll i alla fält och acceptera villkoren.

Du kan även registrera dig och bli med medlem via Hunkemöller appen.

*Vänligen notera: du kommer få ett mejl där du ska bekräfta din registrering. Genom att klicka på länken i mejlet blir du en My Hunkemöller medlem. När du fyllt i alla fält i din registrering kommer du få 100 extra Passion Points! För mer information, vänligen se frågan ”Hur får jag Passion Points”?

Kan jag också använda My Hunkemoller-medlemskontot i andra länder?

Ja, du kan använda ditt medlemskort i andra länder genom att logga in på ett medlemskonto på webbsajterna och apparna. Du kan förtjäna passionspoäng och använda shoppingkredit och kuponger i andra länder och på anslutna webbplatser och appar i dessa länder. Kolla vår butikssökare för att se i vilka länder Hunkemöller verkar. Förmånerna per nivå är de samma.

Jag kan inte logga in på mitt konto. Vad kan jag göra?

Kan inte logga in? Se först efter att du fyllt i rätt e-mejladress och/eller lösenord. Om du får meddelandet "denna e-mejladress känns inte igen" betyder det att du inte har ett konto (se också Hur gör jag ett My Hunkemöller-konto?). Om du får meddelandet "Detta konto har inte ännu aktiverats", ska du sända sända ditt aktiveringsmejl på nytt till din inbox. Märk: du kommer att få ett e-mejl som ber dig aktivera ditt konto. Ditt medlemsskap i My Hunkemöller börjar först då du klickat aktiveringslänken i detta mejl och sedan kan använda belöningar så som kuponger och butikskredit både i butiken och online (på vår webbsajt och i appen)!

Om du har tappat eller glömt ditt lösenord, klicka på "Glömt lösenord?". Du kommer att få ett e-mejl från oss med en länk till det ställe där du kan ändra ditt lösenord.

Hur ändrar jag min adress?

Om du behöver ändra dina uppgifter, logga in på webbsajten eller appen och gå till medlemssidan. Klicka på "min profil" och gå till tabben "Ändra". Då du ändrat uppgifterna , klicka på "Spara ändringa". Du kan också lägga till flera leveransadresser. Du kan också ändra de flesta av dina uppgifter i butiken om du ger kassan ett giltigt ID.

Hur ändrar jag min mejladress?

Om du behöver ändra dina uppgifter, logga in på webbsajten eller appen och gå till medlemssidan. Klicka på "min profil" och gå till tabben "Ändra". Då du ändrat uppgifterna , klicka på "Spara ändringa". Du kan också lägga till flera leveransadresser. Du kan också ändra de flesta av dina uppgifter i butiken om du ger kassan ett giltigt ID.

Hur ändrar jag mitt lösenord?

För att ändra dina uppgifter, logga in på My Hunkemöller. Klicka på "Min profil" och sedan "Ändra lösenord". Skrolla ner till "Ändra mitt lösenord". Skriv in ditt nuvarande lösenord. Dubbelchecka denna information och klicka på "Ändra lösenord".

Hur raderar jag mitt konto?

Om du vill radera, uppdatera, flytta eller få åtkomst till dina personliga data, använd kontaktformuläret på vår webbsajt och följ dessa steg:

  • Gå till kontaktsidan på webbsajten eller skriv https://www.hunkemoller.nl/contact i din webbläsare och/eller fyll i de obligatoriska fälten, inklusive ditt medlemskortnummer.
  • Vi återkommer till din fråga inom 2 arbetsdagar. Vi kanske ber om ytterligare information.

 

Du kan också radera ditt konto genom att klicka på "Radera" knappen i Hunkemöller appen.

Jag vill gärna motta nyhetsbrev från Hunkemöller. Vad måste jag göra?

Klicka "registrera" nere till höger på sidan. Sedan får du ett bekräftelsemejl. Klicka på linken i detta e-mejl för att bekräfta din registrering. Du kan också registrera dig för nyhetsbrevet via ditt My Hunkemöller medlemskonto. Logga in på My Hunkemöller, gå till "Min profil", klicka på "Ändra" och kryssa för "Jag vill få de senaste nyheterna om erbjudanden, trender, händelser och personliga rekommendationer från Hunkemöller".

Nyhetsbrev skickas ut endast med nya Hunkemöller-rean och erbjudanden eller de innehåller personliga rekommendationer baserade på dina föregående inköp.
- Frekvens 3-4 gånger per vecka som standard, men detta kan ändra utgående från ditt läsbeteende och sänds vid den tid på dygnet då du mest sannolikt läser det.
- Denna information inkluderar nya rean och erbjudanden, inspiration, inbjudningar till evenemang, pristävlingar och personliga rekommendationer. Medlemmar får speciella medlemserbjudanden.

Om du inte längre vill få vårt nyhetsbrev, klicka på länken nere på nyhetsbrevet. Du kan också avsluta prenumerationen på nyhetsbrevet i ditt konto. Logga in på My Hunkemöller-kontot, gå tll "Min profil" och klicka på "redigera", ta sedan bort krysset för "Jag vill få de senaste nyheterna om erbjudanden, trender, evenemang och personliga rkeommendationer från Hunkemöllers box.

Hur länge är Passion Points och shoppingrabatten giltiga?

Ditt medlemskonto förfaller inte, men dina medlemspoäng förfaller om du inte varit aktiv på ditt konto under 6 år. Passionspoängen förfaller också om du inte gjort några inköp under de senaste 365 dagarna. Du flyttas ned till föregående poängnivå (se också "Kan jag sänka nivåer?")

På vilken nivå starat medlemmar?

En ny medlem startar på nivån för antalet poäng som förtjänats efter deras första inköp. Detta är vanligen nivå 1 men kan också vara högre beroende på den summa som spenderats och hur fullständig deras profil är då de registreras.

Hur vet jag på vilken nivå jag är?

På din webbsajt och i din app kan du se hur många poäng du har, på vilken nivå du är och hur många poäng du behöver för att nå nästa nivå. Denna information finns också med i varje nyhetsbrev, så att du alltid kommer att vara uppdaterad om passionspoängens läge. Du får också en gång i månaden en översikt av din tillgängliga shoppingkredit och dina kuponger! Du kan också kontrollera ditt saldo i butiken när du skannar ditt medlemskort vid checkout.

Hur kommer jag en nivå uppåt?

Du kan komma en nivå uppåt och få tillgång till exklusivare förmåner genom att förtjäna mera passionspoäng. Du får en uppdaterad översikt av förmånerna på varje nivå på https://www.hunkemoller.se/passionpoints-benefits

Mitt (passionspoäng) saldo har sjunkit. Hur gick det till och vad händer nu?

1) Om du inte köpt något hos Hunkemöller under 365 dagar går du 1 nivå nedåt och ditt poängsaldo justeras till poängantalet vid nivåns slut.

2) Du har löst in dina passionspoäng för en kupong.

3) Du har returnerat ett köp och de passionspoäng som förtjänats från detta inköp dras av från ditt medlemskonto.

Kuponger som du förtjänat genom att nå ett (högre) poängsaldo raderas från ditt konto på grund av ditt lägre poängsaldo. Den butikskredit du skaffat kommer inte att påverkas. Om du returnerar ett inköp för vilket butikskredit använts efter nivåsänkningen kommer denna kredit att återföras till ditt konto.
Eftersom kuponger kan användas endast en gång, ger en säkning av poängnivån inte dig rätt till kuponger som är tillgängliga vid ett lägre poängsaldo om du redan fått dessa kuponger.

Kan jag ändra passionspoäng?

Ja. Du kan få åtkomst till vissa exklusiva kuponger genom att lösa in dina poäng. Du kan använda dina kuponger så snart du löst in motsvanade antal poäng.

Jag fick inte Passion Points vid mitt köp. Vad kan jag göra?

När du gör ett köp i en av våra butiker kommer ditt Passion Points saldo att uppdateras inom 24 timmar efter köpet. När du gör ett köp online kommer ditt Passion Points saldo uppdateras efter att din order har lämnat vårat lager. Detta kan ta ett par dagar, och du får ett mejl rörande detta. Det kan ta en dag eller två innan dina nya Passion Points finns på ditt medlemskort. Om de inte finns på ditt medlemskort inom ett par dagar, vänligen skicka ett mejl (max 30 dagar efter ditt köp) till vår kundtjänst på kundservice_se@hunkemoller.com

Vänligen se till att du skriver ditt medlemskortsnummer, värdet på din order samt ditt ordernummer/kvittonummer. Om du gjorde köpet i en butik, vänligen skicka med en kopia på ditt kvitto.

Jag har glömt min mobil/mitt mobilbatteri slocknade/Jag har inte mitt medlemskort med mig men vill ändå göra ett inköp i butiken. Kan jag ändå förtjäna passionspoäng?

Ja. Om du kan identifiera dig vid checkout med ett giltigt ID kan kassan söka upp dig på vår databas och lägga till poängen i ditt saldo.

Jag glömde att logga in under transaktionen men jag vill göra ett inköp på Hunkemöllers webbsajt. Kan jag ändå tjäna in passionspoäng?

Ja. Om du väljer "lägg till passionspoäng" på beställningsekräftelsesidan och loggar in på ditt konto kommer passionspoängen att läggas till.

När får jag belöningar så som shoppingkredit och kuponger för de passionspoäng jag sparat ihop?

Med 250, 750, 950, 1500 och 2000 passionspoäng får du butikskredit för €5. Butikskrediten gäller i 3 månader. Vid andra tillfällen får du personliga kuponger som du kan andända för rabatter eller för att få en gåva eller en belöning. Dina passionspoäng, kuponger och shoppingkredit läggs till ditt medlemskonto automatiskt. I butiken, på webbsajten och i appen har du alltid en uppdaterad översikt av dina sparade passionspoäng, dina kuponger och din butikskredit. Du kan använda shoppingkredit och kuponger i butiken, i appen eller i webbutiken.

Hur använder jag min shoppingkredit, rabattkod eller kupong?

Du kan endast lösa in en kupong per köp. Du kan använda max 200:- shoppingrabatt per köp i butik och online.

Var kan jag lösa in rabattkoder på webbsajten eller i appen?

Du kan mata in och lösa in din rabattkod i din varukorg på webbsajten och i appen. Du ska mata in koden och klicka på "lägg till".

Finns det villkor för att använda shoppingkredit, en rabattkod eller en kupng?

Du kan endast lösa in en kupong per köp. Du kan använda max 200:- shoppingrabatt per köp i butik och online.

Hur bestäms min återbetalningssumma om jag returnerar online men har använt shoppingkredit på min beställning?

Ja. När du returnerar en produkt återbetalas motsvarande summa shoppingkredit per produkt till ditt medlemskort (online). Poäng som förtjänats genom detta inköp dras av från ditt medlemskonto.

Får jag tillbaka min shoppingkredit om jag returnerar min beställning delvis eller helt online eller i butiken och vad händer med mina passionspoäng?

När du byter ut en produkt dras den inlösta butikskrediten per returnerad produkt av från priset för den utbytta produkten och inkluderas i priset för den nya produkten. Passionspoäng som förjänats under beställningen dras av från medlemskontot, medan eventuella passionspoäng som förjänats genom köpet av den nya utbytta produkten läggs tillbaka i ditt konto. Om du har använt en rabattkupong som du fått genom att lösa in passionspoäng kommer dessa poäng inte att ges tillbaka till dig och du kan inte begära denna kupong på nytt. Den rabatt du fått per returnerad produkt dras av från priset för den utbytta produkten och läggs till den nya produkten om rabatten fortfarande gäller.

Får jag tillbaka min kupong om jag returnerar en del av/hela min beställning och vad händer med de passionspoäng som jag löst in för att begära denna kupong?

När du returnerar din beställning helt eller i en eller flera delar kommer de använda kupongerna att läggas tillbaka på ditt medlemskonto så snart hela beställningen returnerats. Eventuella passionspoäng som lösts in för dessa kuponger läggs också tillbaka på ditt meldemskonto. Om du inte returnerar hela beställningen utan endast en eller flera produkter i beställningen, kommer de kuponger som använts i ditt inköp inte att läggas tillbaka på ditt medlemskonto. Eventuella passionspoäng som lösts in för dessa kuponger kommer inte att läggas tillbaka på ditt medlemskonto. Kuponger för gåvor, tjänster, pristävlingar, inbjudningar till evenemang eller gratis leverans läggs aldrig tillbaka på ditt medlemskonto efter en hel eller delvis returnering.

Vad händer med min använda kupong om jag byter ut hela eller en del av min beställning i butiken och vad händer med mina passionspoäng?

När du byter ut en produkt kommer den rabatt som ges genom rabattkupongen då en produkt betalas att dras av från priset för den utbytta produkten. Passionspoäng som förtjänats genom denna beställning dras av från ditt medlemskonto och passionspoäng som förjänats genom den nya utbytta produkten läggs till ditt saldo. Detta gäller inte kuponger som erbjuder gåvor, tjänster, tävlingar, inbjudningar till evenemang eller gratis leverans.

Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?

Om du inte vill motta vårt nyhetsbrev längre, klicka på länken längst ned på nyhetsbrevet. Du kan även specifiera att du inte vill motta nyhetsbrevet på din My Hunkemöller profilsida.

Gåvor till medlemmar begränsat antal.

Vänligen notera att det finns ett begränsat antal och att butiker kan ha slut på lager.

Sunglasses:

  •  Sandvika Storsenter
  •  Lagunen
  •  Sørlandssenteret
  •  Sartor Storsenter
  •  Horisont

 

Socks:

  •  Sandvika Storsenter
  •  Lagunen
  •  Sørlandssenteret
  •  Sartor Storsenter
  •  Horisont

 

Totebag:

  •  Sandvika Storsenter
  •  Lagunen
  •  Sørlandssenteret
  •  Sartor Storsenter
  •  Horisont