Hur kan vi hjälpa dig?

My Hunkemoller

Hur skapar jag ett My Hunkemöller konto?

För att skapa ett konto, klicka på "Logga in" högst upp på sidan. Du kommer då till registreringssidan.
Har du inte ett konto än? Vänligen fyll i alla obligatoriska fält under rubriken "Jag är ny".

Du kan även registrera dig och bli medlem via vår Hunkemöller app.

*Vänligen notera: du kommer få ett mejl där du ska bekräfta din registrering. När du klickar på länken i mejlet blir du officiallt en My Hunkemöller medlem. När du fullgjort din registrering och fyllt i alla fält får du 100 extra Passion Points! För mer information, se frågan "Hur tjänar jag Passion Points?"

Hur kan jag logga in på mitt My Hunkemöller konto och se alla mina uppgifter?

För att se dina uppgifter, klicka på "Logga in". Under rubriken "Jag är medlem", fyll i din e-postadress och ditt lösenord, och klicka sedan på "Logga in". Du kommer då till din personliga sida där du ser dina kontaktuppgifter, shoppingrabatt, Passion Points, orderhistorik och mycket mer. Du kan använda samma inloggningsuppgifter för att logga in på appen.

Vad är fördelarna med ett My Hunkemöller konto?

Som My Hunkemöller medlem får du ett flertal fördelar:

- Du samlar Passion Ponts med varje köp. 1kr = 10 Passion Points
- 500 Passion Points = 45:- shoppingrabatt
- Tillgång till din orderhistorik
- Exklusiva erbjudanden & belöningar
- Tillgång till Memberdays & andra pre-sale event
- Personliga förslag & råd via mejl

Var hittar jag mitt medlemskortsnummer?

Om du har ett fysiskt medlemskort finner du numret på baksidan av kortet, under streckkoden. Om du endast har ett digitalt medlemskort finner du medlemskortsnumret online när du loggar på "My Hunkemöller", eller via appen på din profil. Du kan även se ditt medlemskortnummer längst ned i Hunkemöller nyhetsbreven.

Mitt medlemskort har försvunnit eller har blivit stulet. Vad kan jag göra?

Vänligen kontakta vår kundservice. Vänligen notera att det endast är möjligt att göra något om medlemskortet är registrerat i ditt namn.

Jag har två medlemskort, vad ska jag göra?

Det är möjligt att slå ihop båda medlemskort till ett konto, så du enbart har ett medlemskort. Vänligen kontakta vår kundservice, så hjälper de dig.

Jag kan inte logga in på mitt konto. Vad kan jag göra?

Om du har problem med att logga in, vänligen kontrollera att du fyllt i rätt mejladress. Om du får felmeddelandet "Inloggning misslyckades" kan det vara så att du inte har ett konto. Om du har glömt ditt lösenord, klicka på "Glömt lösenord" för att få ett nytt via mejl. Vänligen notera: att du mottar nyhetsbrev från oss betyder nödvändigtvis inte att du är medlem eller har ett medlemskonto.

Hur ändrar jag min adress?

För att ändra din adress, logga in på ditt My Hunkemöller konto. Gå till "Min adressbok" och klicka på "Redigera". När du har ändrat din fakturerings- eller leveransadress, klicka på “Spara ändringar”. Du kan även lägga till flera leveransadresser.

Hur ändrar jag min mejladress?

För att ändra din mejladress, logga in på ditt My Hunkemöller konto. Gå till "Min profil". Under rubriken "Personliga uppgifter", klicka på "Redigera" och ändra din mejladress. När du har fyllt i/justerat din mejladress, klicka på "Spara".

Hur ändrar jag mitt lösenord?

För att ändra lösenord, logga in på ditt My Hunkemöller konto. Under rubriken "Personliga uppgifter", klicka på "Redigera". När du angett ditt gamla och nya lösenord, klicka på "Spara lösenord" för att bekräfta ändringen.

Hur raderar jag mitt konto?

Om du vill radera, uppdatera, överföra eller få tillgång till dina personliga uppgifter, vänligen använd vårt kontaktformulär på hemsidan.

1. Gå till ”Kontakt” och fyll i de obligatoriska fälten samt ditt medlemskortsnummer

2. Välj ämnet ”Dataskyddspolicy”

3. Skicka formuläret

Vi kommer kontakta dig inom 30 dagar efter din förfrågan. Det är möjligt att vi ber dig om mer information.

Hunkemöller B.V. är dedikerade till att skydda dina personliga uppgifter. Vår Integritetspolicy ger dig detaljerad information om när och varför vi samlar dina personliga uppgifter, hur vi använder dem och hur vi håller dem säkra.

*Notera: när du har raderat ditt konto kan du inte längre logga in på ditt medlemskonto för att se dina personliga uppgifter.

Jag vill gärna motta nyhetsbrev från Hunkemöller. Vad måste jag göra?

 Längst ned på hemsidan, klicka på "Prenumerera nu” och skriv in din mejladress. Du får då ett bekräftelsemejl med en länk. Klicka på länken för att bekräfta din prenumeration.

Det är även möjligt prenumerera på vårt nyhetsbrev via ditt medlemskonto. Logga in på ditt My Hunkemöller konto, Gå till ”Min Profil”, klicka på ”Ändra” och markera boxen med texten ”Jag vill få de senaste nyheterna från Hunkemöller via e-post.” Klicka sedan på ”Spara”. 

Vad är Passion Points?

Om du har registrerat dig som medlem i Hunkemöller club, får du Passion Points vid varje köp i butik eller online. För varje 0,09 kr som du spenderar får du 1 Passion Point. Du kan också intjäna Passion Points på andra sätt. Passion Points gäller i ett år. Med 500 Passion Points får du 45 kronor rabatt på ditt nästa köp. Rabatten gäller i tre månader. Dina Passion Points och din rabatt registreras automatiskt på ditt kort. Du kan anvenda rabatten online och i våra butiker. Du kan använda max 180:- shoppingrabatt per order.

Hur länge är Passion Points och shoppingrabatten giltiga?

Som en My Hunkemöller medlem får du Passion Points vid varje köp. Passion Points är giltiga i ett år. När du har tjänat 500 Passion Points konverteras de till 45:- shoppingrabatt. Din shoppingrabatt är giltig i tre månader. Dina Passion Points och shoppingrabatt kommer automatiskt sättas in på ditt konto. Du kan alltid se ditt nuvarande Passion Points saldo och shoppingrabatt, inklusive utgångsdatum, i ditt My Hunkemöller konto online eller via appen. Du kan använda max 180:- shoppingrabatt per order.

Jag fick inte Passion Points vid mitt köp. Vad kan jag göra?

När du gör ett köp i en av våra butiker kommer ditt Passion Points saldo att uppdateras inom 24 timmar efter köpet. När du gör ett köp online kommer ditt Passion Points saldo uppdateras efter att din order har lämnat vårat lager. Detta kan ta ett par dagar, och du får ett mejl rörande detta. Det kan ta en dag eller två innan dina nya Passion Points finns på ditt medlemskort. Om de inte finns på ditt medlemskort inom ett par dagar, vänligen skicka ett mejl (max 30 dagar efter ditt köp) till vår kundtjänst på kundservice_se@hunkemoller.com

Vänligen se till att du skriver ditt medlemskortsnummer, värdet på din order samt ditt ordernummer/kvittonummer. Om du gjorde köpet i en butik, vänligen skicka med en kopia på ditt kvitto.

Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?

Om du inte vill motta vårt nyhetsbrev längre, klicka på länken längst ned på nyhetsbrevet. Du kan även specifiera att du inte vill motta nyhetsbrevet på din My Hunkemöller profilsida.

Hur länge gäller mitt medlemskort?

Ditt medlemskkort gäller under en obegränsad tid.