Hur kan vi hjälpa dig?
My Hunkemoller
Hur skapar jag ett My Hunkemöller konto?
Hur kan jag logga in på mitt My Hunkemöller konto och se alla mina uppgifter?
Vad betyder "Logga in med mitt Facebook konto"?
Hur ändrar jag min adress?
Vad är fördelarna med ett My Hunkemöller konto?
Som My Hunkemöller medlem får du ett flertal fördelar:
- Du samlar Passion Ponts med varje köp. 1kr = 10 Passion Points
- 500 Passion Points = 45:- shoppingrabatt
- Tillgång till din orderhistorik
- Exklusiva erbjudanden & belöningar
- Tillgång till Memberdays & andra pre-sale event
- Personliga förslag & råd via mejl
Hur ändrar jag min mejladress?
Hur ändrar jag mitt lösenord?
Hur raderar jag mitt konto?
Om du vill radera, uppdatera, överföra eller få tillgång till dina personliga uppgifter, vänligen använd vårt kontaktformulär på hemsidan.
1. Gå till ”Kontakt” och fyll i de obligatoriska fälten samt ditt medlemskortsnummer
2. Välj ämnet ”Dataskyddspolicy”
3. Skicka formuläret
Vi kommer kontakta dig inom 30 dagar efter din förfrågan. Det är möjligt att vi ber dig om mer information.
Hunkemöller B.V. är dedikerade till att skydda dina personliga uppgifter. Vår Integritetspolicy ger dig detaljerad information om när och varför vi samlar dina personliga uppgifter, hur vi använder dem och hur vi håller dem säkra.
*Notera: när du har raderat ditt konto kan du inte längre logga in på ditt medlemskonto för att se dina personliga uppgifter.
Var hittar jag mitt medlemskortsnummer?
Jag kan inte logga in på mitt konto. Vad kan jag göra?
Mitt medlemskort har försvunnit eller har blivit stulet. Vad kan jag göra?
Jag fick inte Passion Points vid mitt köp. Vad kan jag göra?
När du gör ett köp i en av våra butiker kommer ditt Passion Points saldo att uppdateras inom 24 timmar efter köpet. När du gör ett köp online kommer ditt Passion Points saldo uppdateras efter att din order har lämnat vårat lager. Detta kan ta ett par dagar, och du får ett mejl rörande detta. Det kan ta en dag eller två innan dina nya Passion Points finns på ditt medlemskort. Om de inte finns på ditt medlemskort inom ett par dagar, vänligen skicka ett mejl (max 30 dagar efter ditt köp) till vår kundtjänst på kundservice_se@hunkemoller.com
Vänligen se till att du skriver ditt medlemskortsnummer, värdet på din order samt ditt ordernummer/kvittonummer. Om du gjorde köpet i en butik, vänligen skicka med en kopia på ditt kvitto.
Jag vill gärna motta nyhetsbrev från Hunkemöller. Vad måste jag göra?
Längst ned på hemsidan, klicka på "Prenumerera nu” och skriv in din mejladress. Du får då ett bekräftelsemejl med en länk. Klicka på länken för att bekräfta din prenumeration.
Det är även möjligt prenumerera på vårt nyhetsbrev via ditt medlemskonto. Logga in på ditt My Hunkemöller konto, Gå till ”Min Profil”, klicka på ”Ändra” och markera boxen med texten ”Jag vill få de senaste nyheterna från Hunkemöller via e-post.” Klicka sedan på ”Spara”.