Hur kan vi hjälpa dig?

My Hunkemoller

Vad är My Hunkemöller?

Hos oss på Hunkemöller betyder kunderna allt. My Hunkemöller är ett poängbaserat lojalitetsprogram hos Hunkemöller som kunder kan ansluta sig till i butiken, online och med app. My Hunkemöller har planerats att uppskatta dessa medlemmar på ett personligt och inspirerande sätt och ge dem en otrolig upplevelse. Vi belönar våra medlemmar med rabatter, gåvor och exklusiva tjänster. Ju mer du handlar och och är i kontakt med oss, ju mer poäng du förjänar, desto högre är nivån du når. Varje nivå har nya och allt mer exklusiva förmåner för dig! Dessa innefattar produkter med begränsad utgåva, inbjudningar till evenemang, rabattkuponger, en present på din födelsedag, en inbjudan till medlemmarnas förhandsrea och mycket mera. Ta en titt på alla programförmånerna på: https;//www.hunkemoller.nl/passionspoints-benefits.Vi använder informationen som vi får från våra medlemmar för att bättre svara mot våra kunders behov.

Hur mycket kostar det att vara medlem i My Hunkemöller?

Det kostar ingenting! Du kan registrera dig enkelt och lätt i butiken, på din webbsajt eller i appen.

Vilka är förmånerna med My Hunkemöller, Hunkemöller lojalitetsprogrammet?

Ditt poängsaldo bestämmer din nivå. Varje nivå har unika och allt mer eklusiva förmåner.

Dessa förmåner innefattar:

  • Exklusiva erbjudanden och personaliserade rabattkuponger
  • Medlemsdagar och andra shoppingevenemang med förhandsrea
  • Personaliserade kuponger och rekommendationer via det e-mejlade nyhetsbrevet (om du har prenumererat)
  • Lös in poäng för att få ännu mer exklusiva förmåner
  • Din beställningshistorik i en behändig översyn

Var hittar jag mitt medlemskortnummer?

Om du har ett fysiskt medlemskort hittar du numret på kortets baksida under streckkoden. Du hittar också ett medlemskortnummer under QR-koden i sidfoten i Hunkemöllers nyhetsbrev. Denna QR-kod är ditt digitala medlemskort och det kan skannas i butiken.
Om du endast har ett medlemskort, hittar du detta på vår webbsajt genom att logga in på ditt My Hunkemöller-konto eller genom att logga in via appen och klicka på kortikonen uppe på hemsidan. Här hittar en QR-kod. Denna QR-kod är ditt digitala medlemskort och det kan skannas i butiken.
Om du prenumererat på nyhetsbrevet eller har laddat ned Hunkemöller-appen i din mobil, så har du ditt medlemskort alltid till hands!

Hur länge gäller mitt medlemskort?

Ditt medlemskort är giltigt på obestämd tid, men efter 6 år av inaktivitet (inga köp hos Hunkemöller) kommer din information inklusive dina kortuppgifter att raderas från våra kunddatasystem.

Mitt medlemskort har förkommit eller blivit stulet, vad ska jag göra?

Om ditt medlemskort förkommit eller du tror att det blivit stulet, vänligen kontakta vårt kundserviceteam via kontaktlänken nere på sidan. Detta är möjligt endast om du registrerat ditt medlemskort.

Jag har två medlemskortnummer, vad ska jag göra?

Om du har två medlemskortnummer kan du använda båda på samma konto! Kontakta vårt kundserviceteam för att ordna med detta.

Hur loggar jag in på My Hunkemöller för att se mina kontouppgifter, min shoppingkredit och mina kuponger?

För att se eller ändra dina uppgifter eller för en uppdaterad överblick av din nuvarande shoppingkredit ska du klicka på "inloggning" uppe på sidan. Skriv in din e-mejladress och ditt lösenord och klicka på "logga in". Detta tar dig till din personliga medlemssida. Du kan logga in genom att använda samma uppgifter på appen.

Hur bevisar jag att jag är medlem i butiken eller på webbsajten?

Det finns två sätt att identifiera dig själv som medlem:

1. För att identifiera dig själv som medlem på webbsajten eller appen, logga in på webbsajten eller appen genom att använda din e-mejladress och ditt lösenord. Från den stunden kommer passionspoäng att läggas till ditt medlemskonto varje gång du gör ett inköp och du kommer att kunna aktivera en eventuell butikskredit och kuponger i din varukorg.
2. För att identifiera dig själv som medlem i butiken, skanna ditt medlemskort vid utcheckning. Om du inte kan skanna ditt medlemskort, kan du visa upp ett giltigt ID och någon av våra medarbetare söker upp dig i vår medlemsdatabas. Vi kräver ett giltigt ID så som ett pass, ett ID-kort eller ett körkort för att göra denna sökning. Då du identifierats som medlem kommer passionspoäng för ditt inköp att läggas till ditt medlemskonto efter varje köp och kassan kan aktivera din tillgängliga shoppingkredit.

Kan jag också använda My Hunkemoller-medlemskontot i andra länder?

Ja, du kan använda ditt medlemskort i andra länder genom att logga in på ett medlemskonto på webbsajterna och apparna. Du kan förtjäna passionspoäng och använda shoppingkredit och kuponger i andra länder och på anslutna webbplatser och appar i dessa länder. Kolla vår butikssökare för att se i vilka länder Hunkemöller verkar. Förmånerna per nivå är de samma.

Jag kan inte logga in på mitt konto. Vad kan jag göra?

Kan inte logga in? Se först efter att du fyllt i rätt e-mejladress och/eller lösenord. Om du får meddelandet "denna e-mejladress känns inte igen" betyder det att du inte har ett konto (se också Hur gör jag ett My Hunkemöller-konto?). Om du får meddelandet "Detta konto har inte ännu aktiverats", ska du sända sända ditt aktiveringsmejl på nytt till din inbox. Märk: du kommer att få ett e-mejl som ber dig aktivera ditt konto. Ditt medlemsskap i My Hunkemöller börjar först då du klickat aktiveringslänken i detta mejl och sedan kan använda belöningar så som kuponger och butikskredit både i butiken och online (på vår webbsajt och i appen)!

Om du har tappat eller glömt ditt lösenord, klicka på "Glömt lösenord?". Du kommer att få ett e-mejl från oss med en länk till det ställe där du kan ändra ditt lösenord.

Hur ändrar jag min adress?

Om du behöver ändra dina uppgifter, logga in på webbsajten eller appen och gå till medlemssidan. Klicka på "min profil" och gå till tabben "Ändra". Då du ändrat uppgifterna , klicka på "Spara ändringa". Du kan också lägga till flera leveransadresser. Du kan också ändra de flesta av dina uppgifter i butiken om du ger kassan ett giltigt ID.

Hur ändrar jag min mejladress?

Om du behöver ändra dina uppgifter, logga in på webbsajten eller appen och gå till medlemssidan. Klicka på "min profil" och gå till tabben "Ändra". Då du ändrat uppgifterna , klicka på "Spara ändringa". Du kan också lägga till flera leveransadresser. Du kan också ändra de flesta av dina uppgifter i butiken om du ger kassan ett giltigt ID.

Hur ändrar jag mitt lösenord?

För att ändra dina uppgifter, logga in på My Hunkemöller. Klicka på "Min profil" och sedan "Ändra lösenord". Skrolla ner till "Ändra mitt lösenord". Skriv in ditt nuvarande lösenord. Dubbelchecka denna information och klicka på "Ändra lösenord".

Hur raderar jag mitt konto?

Om du vill radera, uppdatera, flytta eller få åtkomst till dina personliga data, använd kontaktformuläret på vår webbsajt och följ dessa steg:

  • Gå till kontaktsidan på webbsajten eller skriv https://www.hunkemoller.nl/contact i din webbläsare och/eller fyll i de obligatoriska fälten, inklusive ditt medlemskortnummer.
  • Vi återkommer till din fråga inom 2 arbetsdagar. Vi kanske ber om ytterligare information.

Jag raderade mitt My Hunkemöller-konto men jag vill bli medlem igen. Hur ska jag göra?

Du kan registrera ett nytt medlemskort i butiken eller online, på webbsajten eller i appen (se "gör ett online-konto").

Jag vill gärna motta nyhetsbrev från Hunkemöller. Vad måste jag göra?

Klicka "registrera" nere till höger på sidan. Sedan får du ett bekräftelsemejl. Klicka på linken i detta e-mejl för att bekräfta din registrering. Du kan också registrera dig för nyhetsbrevet via ditt My Hunkemöller medlemskonto. Logga in på My Hunkemöller, gå till "Min profil", klicka på "Ändra" och kryssa för "Jag vill få de senaste nyheterna om erbjudanden, trender, händelser och personliga rekommendationer från Hunkemöller".

Nyhetsbrev skickas ut endast med nya Hunkemöller-rean och erbjudanden eller de innehåller personliga rekommendationer baserade på dina föregående inköp.
- Frekvens 3-4 gånger per vecka som standard, men detta kan ändra utgående från ditt läsbeteende och sänds vid den tid på dygnet då du mest sannolikt läser det.
- Denna information inkluderar nya rean och erbjudanden, inspiration, inbjudningar till evenemang, pristävlingar och personliga rekommendationer. Medlemmar får speciella medlemserbjudanden.

Om du inte längre vill få vårt nyhetsbrev, klicka på länken nere på nyhetsbrevet. Du kan också avsluta prenumerationen på nyhetsbrevet i ditt konto. Logga in på My Hunkemöller-kontot, gå tll "Min profil" och klicka på "redigera", ta sedan bort krysset för "Jag vill få de senaste nyheterna om erbjudanden, trender, evenemang och personliga rkeommendationer från Hunkemöllers box.

Vad är Passion Points?

Då du registrerat dig som medlem i My Hunkemöller kommer du att få passionspoäng för varje köp du gör i butiken, i vår webbutik eller via Hunkemöller-appen. För varje 10:- du använder får du 10 passionspoäng. Du kan också förtjäna passionspoäng på andra sätt, så som genom att komplettera dina profiluppgifter. Passionspoängen gäller ett år. Genom att spara passionspoäng kan du få butikskredit och personaliserade kuponger. Vid 250, 500, 750, 950, 1500 och 2000 passionspoäng får du 50:- som shoppingkredit. När du når 3000 eller 5000 passionspoäng kan du lösa in poäng för extra shoppingkredit. Denna shoppingkredit gäller i tre månader. Du kan använda maximalt 200:- shoppingkredit per beställning. du kan också få personaliserade kuponger (som ger dig rätt till rabatter), presenter och andra belöningar.Dina passionspoäng, kuponger och shoppingkredit läggs automatiskt till ditt medlemskonto.

Har mina passionspoäng ett penningvärde?

Passionspoäng har inget penningvärde; de används för att bestämma din nivå. Genom att spendera €1 förtjänar du 10 passionspoäng, men dessa poäng kan inte omvandlas till pengar. Ditt poängsaldo ger dig emellertid rätt till shoppingkredit och/eller kuponger.

Hur länge är Passion Points och shoppingrabatten giltiga?

Ditt medlemskonto förfaller inte, men dina medlemspoäng förfaller om du inte varit aktiv på ditt konto under 6 år. Passionspoängen förfaller också om du inte gjort några inköp under de senaste 365 dagarna. Du flyttas ned till föregående poängnivå (se också "Kan jag sänka nivåer?")

På vilken nivå starat medlemmar?

En ny medlem startar på nivån för antalet poäng som förtjänats efter deras första inköp. Detta är vanligen nivå 1 men kan också vara högre beroende på den summa som spenderats och hur fullständig deras profil är då de registreras.

Hur vet jag på vilken nivå jag är?

På din webbsajt och i din app kan du se hur många poäng du har, på vilken nivå du är och hur många poäng du behöver för att nå nästa nivå. Denna information finns också med i varje nyhetsbrev, så att du alltid kommer att vara uppdaterad om passionspoängens läge. Du får också en gång i månaden en översikt av din tillgängliga shoppingkredit och dina kuponger! Du kan också kontrollera ditt saldo i butiken när du skannar ditt medlemskort vid checkout.

Hur kommer jag en nivå uppåt?

Du kan komma en nivå uppåt och få tillgång till exklusivare förmåner genom att förtjäna mera passionspoäng. Du får en uppdaterad översikt av förmånerna på varje nivå på https://www.hunkemoller.se/passionpoints-benefits

Min nivå har plötsligt sjunkit, vad hände?

1) Om du inte köpt något hos Hunkemöller under 365 dagar går du 1 nivå nedåt och ditt poängsaldo justeras till poängantalet vid nivåns slut.

2) Du har löst in dina passionspoäng för en kupong.

3) Du har returnerat ett köp och de passionspoäng som förtjänats från detta inköp dras av från ditt medlemskonto.

Kuponger som du förtjänat genom att nå ett (högre) poängsaldo raderas från ditt konto på grund av ditt lägre poängsaldo. Den butikskredit du skaffat kommer inte att påverkas. Om du returnerar ett inköp för vilket butikskredit använts efter nivåsänkningen kommer denna kredit att återföras till ditt konto.
Eftersom kuponger kan användas endast en gång, ger en säkning av poängnivån inte dig rätt till kuponger som är tillgängliga vid ett lägre poängsaldo om du redan fått dessa kuponger.

Mitt (passionspoäng) saldo har sjunkit. Hur gick det till och vad händer nu?

1) Om du inte köpt något hos Hunkemöller under 365 dagar går du 1 nivå nedåt och ditt poängsaldo justeras till poängantalet vid nivåns slut.

2) Du har löst in dina passionspoäng för en kupong.

3) Du har returnerat ett köp och de passionspoäng som förtjänats från detta inköp dras av från ditt medlemskonto.

Kuponger som du förtjänat genom att nå ett (högre) poängsaldo raderas från ditt konto på grund av ditt lägre poängsaldo. Den butikskredit du skaffat kommer inte att påverkas. Om du returnerar ett inköp för vilket butikskredit använts efter nivåsänkningen kommer denna kredit att återföras till ditt konto.
Eftersom kuponger kan användas endast en gång, ger en säkning av poängnivån inte dig rätt till kuponger som är tillgängliga vid ett lägre poängsaldo om du redan fått dessa kuponger.

Kan jag ändra passionspoäng?

Ja. Du kan få åtkomst till vissa exklusiva kuponger genom att lösa in dina poäng. Du kan använda dina kuponger så snart du löst in motsvanade antal poäng.

Jag fick inte Passion Points vid mitt köp. Vad kan jag göra?

När du gör ett köp i en av våra butiker kommer ditt Passion Points saldo att uppdateras inom 24 timmar efter köpet. När du gör ett köp online kommer ditt Passion Points saldo uppdateras efter att din order har lämnat vårat lager. Detta kan ta ett par dagar, och du får ett mejl rörande detta. Det kan ta en dag eller två innan dina nya Passion Points finns på ditt medlemskort. Om de inte finns på ditt medlemskort inom ett par dagar, vänligen skicka ett mejl (max 30 dagar efter ditt köp) till vår kundtjänst på kundservice_se@hunkemoller.com

Vänligen se till att du skriver ditt medlemskortsnummer, värdet på din order samt ditt ordernummer/kvittonummer. Om du gjorde köpet i en butik, vänligen skicka med en kopia på ditt kvitto.

Jag har glömt min mobil/mitt mobilbatteri slocknade/Jag har inte mitt medlemskort med mig men vill ändå göra ett inköp i butiken. Kan jag ändå förtjäna passionspoäng?

Ja. Om du kan identifiera dig vid checkout med ett giltigt ID kan kassan söka upp dig på vår databas och lägga till poängen i ditt saldo.

Jag glömde att logga in under transaktionen men jag vill göra ett inköp på Hunkemöllers webbsajt. Kan jag ändå tjäna in passionspoäng?

Ja. Om du väljer "lägg till passionspoäng" på beställningsekräftelsesidan och loggar in på ditt konto kommer passionspoängen att läggas till.

När får jag belöningar så som shoppingkredit och kuponger för de passionspoäng jag sparat ihop?

Med 250, 500, 750, 950, 1500 och 2000 passionspoäng får du butikskredit för €5. Butikskrediten gäller i 3 månader. Vid andra tillfällen får du personliga kuponger som du kan andända för rabatter eller för att få en gåva eller en belöning. Dina passionspoäng, kuponger och shoppingkredit läggs till ditt medlemskonto automatiskt. I butiken, på webbsajten och i appen har du alltid en uppdaterad översikt av dina sparade passionspoäng, dina kuponger och din butikskredit. Du kan använda shoppingkredit och kuponger i butiken, i appen eller i webbutiken.

Hur använder jag min shoppingkredit, rabattkod eller kupong?

Du kan använda shoppingkredit och kuponger i butiken, i vår webbutik eller i appen. Om du har shoppingkredit eller kuponger på ditt medlemskonto kommer dessa att synas i din varukog på webbsajtem eller i appen. Du kan välja dessa alternativ i din varukorg.
I butiken visas ditt kredit/kupongsaldo vid checkout. I butiken väljer kassan dem på din begäran. Om produkterna i din transaktion inte motsvarar kraven för inlösning av kupongen i fråga, kan du inte välja den. Kupongerna är personaliserade. Om inte annat bestämts kan du lösa in flera kuponger och shoppingkredit som en del av 1 inköp.
Du kan använda högst € shoppingkredit per beställning.

Var kan jag lösa in rabattkoder på webbsajten eller i appen?

Du kan mata in och lösa in din rabattkod i din varukorg på webbsajten och i appen. Du ska mata in koden och klicka på "lägg till".

Finns det villkor för att använda shoppingkredit, en rabattkod eller en kupng?

Shoppingkredit gäller på webbsajten, i appen och i butiken. Du kan använda din shoppingkredit endast en gång. Efter det kan den inte längre användas. Shoppingkrediten gäller i 3 månader.Kuponger gäller på webbsajten, i appen och i butiken (om inte annat bestämts på kupongen). De har ett utgångsdatum som syns i den finstilta texten på kupongen. De kan inte bytas ut till pengar eller användas i efterhand. Du kan använda en kupong endast en gång. Efter det är den inte längre giltig. Du kan lösa in flera kuponger per beställning. Rabattkoder gäller både på webbsajten och i appen. Du kan använda en rabattkod endast en gång. Utgångsdatum för rabattkoden står i själva koden. Du kan använda en rabattkod per beställning. En rabattkod kan inte bytas ut mot pengar eller användas i efterhand.

Hur bestäms min återbetalningssumma om jag returnerar online men har använt shoppingkredit på min beställning?

Ja. När du returnerar en produkt återbetalas motsvarande summa shoppingkredit per produkt till ditt medlemskort (online). Poäng som förtjänats genom detta inköp dras av från ditt medlemskonto.

Får jag tillbaka min shoppingkredit om jag returnerar min beställning delvis eller helt online eller i butiken och vad händer med mina passionspoäng?

När du byter ut en produkt dras den inlösta butikskrediten per returnerad produkt av från priset för den utbytta produkten och inkluderas i priset för den nya produkten. Passionspoäng som förjänats under beställningen dras av från medlemskontot, medan eventuella passionspoäng som förjänats genom köpet av den nya utbytta produkten läggs tillbaka i ditt konto. Om du har använt en rabattkupong som du fått genom att lösa in passionspoäng kommer dessa poäng inte att ges tillbaka till dig och du kan inte begära denna kupong på nytt. Den rabatt du fått per returnerad produkt dras av från priset för den utbytta produkten och läggs till den nya produkten om rabatten fortfarande gäller.

Får jag tillbaka min kupong om jag returnerar en del av/hela min beställning och vad händer med de passionspoäng som jag löst in för att begära denna kupong?

När du returnerar din beställning helt eller i en eller flera delar kommer de använda kupongerna att läggas tillbaka på ditt medlemskonto så snart hela beställningen returnerats. Eventuella passionspoäng som lösts in för dessa kuponger läggs också tillbaka på ditt meldemskonto. Om du inte returnerar hela beställningen utan endast en eller flera produkter i beställningen, kommer de kuponger som använts i ditt inköp inte att läggas tillbaka på ditt medlemskonto. Eventuella passionspoäng som lösts in för dessa kuponger kommer inte att läggas tillbaka på ditt medlemskonto. Kuponger för gåvor, tjänster, pristävlingar, inbjudningar till evenemang eller gratis leverans läggs aldrig tillbaka på ditt medlemskonto efter en hel eller delvis returnering.

Vad händer med min använda kupong om jag byter ut hela eller en del av min beställning i butiken och vad händer med mina passionspoäng?

När du byter ut en produkt kommer den rabatt som ges genom rabattkupongen då en produkt betalas att dras av från priset för den utbytta produkten. Passionspoäng som förtjänats genom denna beställning dras av från ditt medlemskonto och passionspoäng som förjänats genom den nya utbytta produkten läggs till ditt saldo. Detta gäller inte kuponger som erbjuder gåvor, tjänster, tävlingar, inbjudningar till evenemang eller gratis leverans.

Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?

Om du inte vill motta vårt nyhetsbrev längre, klicka på länken längst ned på nyhetsbrevet. Du kan även specifiera att du inte vill motta nyhetsbrevet på din My Hunkemöller profilsida.