Hur kan vi hjälpa dig?

My Hunkemoller

Vad är My Hunkemöller?

Hos oss på Hunkemöller betyder kunderna allt. My Hunkemöller är ett poängbaserat lojalitetsprogram hos Hunkemöller som kunder kan ansluta sig till i butiken, online och med app. My Hunkemöller har planerats att uppskatta dessa medlemmar på ett personligt och inspirerande sätt och ge dem en otrolig upplevelse. Vi belönar våra medlemmar med rabatter, gåvor och exklusiva tjänster. Ju mer du handlar och och är i kontakt med oss, ju mer poäng du förjänar, desto högre är nivån du når. Varje nivå har nya och allt mer exklusiva förmåner för dig! Dessa innefattar produkter med begränsad utgåva, inbjudningar till evenemang, rabattkuponger, en present på din födelsedag, en inbjudan till medlemmarnas förhandsrea och mycket mera. Ta en titt på alla programförmånerna på: https;//www.hunkemoller.nl/passionspoints-benefits.Vi använder informationen som vi får från våra medlemmar för att bättre svara mot våra kunders behov.

Hur mycket kostar det att vara medlem i My Hunkemöller?

Det kostar ingenting! Du kan registrera dig enkelt och lätt i butiken, på din webbsajt eller i appen.

Vilka är förmånerna med My Hunkemöller, Hunkemöller lojalitetsprogrammet?

Ditt poängsaldo bestämmer din nivå. Varje nivå har unika och allt mer eklusiva förmåner.

Dessa förmåner innefattar:

  • Exklusiva erbjudanden och personaliserade rabattkuponger
  • Medlemsdagar och andra shoppingevenemang med förhandsrea
  • Personaliserade kuponger och rekommendationer via det e-mejlade nyhetsbrevet (om du har prenumererat)
  • Lös in poäng för att få ännu mer exklusiva förmåner
  • Din beställningshistorik i en behändig översyn

Var hittar jag mitt medlemskortnummer?

Om du har ett fysiskt medlemskort hittar du numret på kortets baksida under streckkoden. Du hittar också ett medlemskortnummer under QR-koden i sidfoten i Hunkemöllers nyhetsbrev. Denna QR-kod är ditt digitala medlemskort och det kan skannas i butiken.
Om du endast har ett medlemskort, hittar du detta på vår webbsajt genom att logga in på ditt My Hunkemöller-konto eller genom att logga in via appen och klicka på kortikonen uppe på hemsidan. Här hittar en QR-kod. Denna QR-kod är ditt digitala medlemskort och det kan skannas i butiken.
Om du prenumererat på nyhetsbrevet eller har laddat ned Hunkemöller-appen i din mobil, så har du ditt medlemskort alltid till hands!

Hur länge gäller mitt medlemskort?

Ditt medlemskort är giltigt på obestämd tid, men efter 6 år av inaktivitet (inga köp hos Hunkemöller) kommer din information inklusive dina kortuppgifter att raderas från våra kunddatasystem.

Mitt medlemskort har förkommit eller blivit stulet, vad ska jag göra?

Om ditt medlemskort förkommit eller du tror att det blivit stulet, vänligen kontakta vårt kundserviceteam via kontaktlänken nere på sidan. Detta är möjligt endast om du registrerat ditt medlemskort.

Jag har två medlemskortnummer, vad ska jag göra?

Om du har två medlemskortnummer kan du använda båda på samma konto! Kontakta vårt kundserviceteam för att ordna med detta.

Hur loggar jag in på My Hunkemöller för att se mina kontouppgifter, min shoppingkredit och mina kuponger?

För att se eller ändra dina uppgifter eller för en uppdaterad överblick av din nuvarande shoppingkredit ska du klicka på "inloggning" uppe på sidan. Skriv in din e-mejladress och ditt lösenord och klicka på "logga in". Detta tar dig till din personliga medlemssida. Du kan logga in genom att använda samma uppgifter på appen.

Hur bevisar jag att jag är medlem i butiken eller på webbsajten?

Det finns två sätt att identifiera dig själv som medlem:

1. För att identifiera dig själv som medlem på webbsajten eller appen, logga in på webbsajten eller appen genom att använda din e-mejladress och ditt lösenord. Från den stunden kommer passionspoäng att läggas till ditt medlemskonto varje gång du gör ett inköp och du kommer att kunna aktivera en eventuell butikskredit och kuponger i din varukorg.
2. För att identifiera dig själv som medlem i butiken, skanna ditt medlemskort vid utcheckning. Om du inte kan skanna ditt medlemskort, kan du visa upp ett giltigt ID och någon av våra medarbetare söker upp dig i vår medlemsdatabas. Vi kräver ett giltigt ID så som ett pass, ett ID-kort eller ett körkort för att göra denna sökning. Då du identifierats som medlem kommer passionspoäng för ditt inköp att läggas till ditt medlemskonto efter varje köp och kassan kan aktivera din tillgängliga shoppingkredit.

Kan jag också använda My Hunkemoller-medlemskontot i andra länder?

Ja, du kan använda ditt medlemskort i andra länder genom att logga in på ett medlemskonto på webbsajterna och apparna. Du kan förtjäna passionspoäng och använda shoppingkredit och kuponger i andra länder och på anslutna webbplatser och appar i dessa länder. Kolla vår butikssökare för att se i vilka länder Hunkemöller verkar. Förmånerna per nivå är de samma.

Jag kan inte logga in på mitt konto. Vad kan jag göra?

Kan inte logga in? Se först efter att du fyllt i rätt e-mejladress och/eller lösenord. Om du får meddelandet "denna e-mejladress känns inte igen" betyder det att du inte har ett konto (se också Hur gör jag ett My Hunkemöller-konto?). Om du får meddelandet "Detta konto har inte ännu aktiverats", ska du sända sända ditt aktiveringsmejl på nytt till din inbox. Märk: du kommer att få ett e-mejl som ber dig aktivera ditt konto. Ditt medlemsskap i My Hunkemöller börjar först då du klickat aktiveringslänken i detta mejl och sedan kan använda belöningar så som kuponger och butikskredit både i butiken och online (på vår webbsajt och i appen)!

Om du har tappat eller glömt ditt lösenord, klicka på "Glömt lösenord?". Du kommer att få ett e-mejl från oss med en länk till det ställe där du kan ändra ditt lösenord.

Hur ändrar jag min adress?

Om du behöver ändra dina uppgifter, logga in på webbsajten eller appen och gå till medlemssidan. Klicka på "min profil" och gå till tabben "Ändra". Då du ändrat uppgifterna , klicka på "Spara ändringa". Du kan också lägga till flera leveransadresser. Du kan också ändra de flesta av dina uppgifter i butiken om du ger kassan ett giltigt ID.

Hur ändrar jag min mejladress?

Om du behöver ändra dina uppgifter, logga in på webbsajten eller appen och gå till medlemssidan. Klicka på "min profil" och gå till tabben "Ändra". Då du ändrat uppgifterna , klicka på "Spara ändringa". Du kan också lägga till flera leveransadresser. Du kan också ändra de flesta av dina uppgifter i butiken om du ger kassan ett giltigt ID.

Hur ändrar jag mitt lösenord?

För att ändra dina uppgifter, logga in på My Hunkemöller. Klicka på "Min profil" och sedan "Ändra lösenord". Skrolla ner till "Ändra mitt lösenord". Skriv in ditt nuvarande lösenord. Dubbelchecka denna information och klicka på "Ändra lösenord".

Hur raderar jag mitt konto?

Om du vill radera, uppdatera, flytta eller få åtkomst till dina personliga data, använd kontaktformuläret på vår webbsajt och följ dessa steg:

  • Gå till kontaktsidan på webbsajten eller skriv https://www.hunkemoller.nl/contact i din webbläsare och/eller fyll i de obligatoriska fälten, inklusive ditt medlemskortnummer.
  • Vi återkommer till din fråga inom 2 arbetsdagar. Vi kanske ber om ytterligare information.

Jag raderade mitt My Hunkemöller-konto men jag vill bli medlem igen. Hur ska jag göra?

Du kan registrera ett nytt medlemskort i butiken eller online, på webbsajten eller i appen (se "gör ett online-konto").

Jag vill gärna motta nyhetsbrev från Hunkemöller. Vad måste jag göra?

Klicka "registrera" nere till höger på sidan. Sedan får du ett bekräftelsemejl. Klicka på linken i detta e-mejl för att bekräfta din registrering. Du kan också registrera dig för nyhetsbrevet via ditt My Hunkemöller medlemskonto. Logga in på My Hunkemöller, gå till "Min profil", klicka på "Ändra" och kryssa för "Jag vill få de senaste nyheterna om erbjudanden, trender, händelser och personliga rekommendationer från Hunkemöller".

Nyhetsbrev skickas ut endast med nya Hunkemöller-rean och erbjudanden eller de innehåller personliga rekommendationer baserade på dina föregående inköp.
- Frekvens 3-4 gånger per vecka som standard, men detta kan ändra utgående från ditt läsbeteende och sänds vid den tid på dygnet då du mest sannolikt läser det.
- Denna information inkluderar nya rean och erbjudanden, inspiration, inbjudningar till evenemang, pristävlingar och personliga rekommendationer. Medlemmar får speciella medlemserbjudanden.

Om du inte längre vill få vårt nyhetsbrev, klicka på länken nere på nyhetsbrevet. Du kan också avsluta prenumerationen på nyhetsbrevet i ditt konto. Logga in på My Hunkemöller-kontot, gå tll "Min profil" och klicka på "redigera", ta sedan bort krysset för "Jag vill få de senaste nyheterna om erbjudanden, trender, evenemang och personliga rkeommendationer från Hunkemöllers box.

Vad är Passion Points?

Då du registrerat dig som medlem i My Hunkemöller kommer du att få passionspoäng för varje köp du gör i butiken, i vår webbutik eller via Hunkemöller-appen. För varje 10:- du använder får du 10 passionspoäng. Du kan också förtjäna passionspoäng på andra sätt, så som genom att komplettera dina profiluppgifter. Passionspoängen gäller ett år. Genom att spara passionspoäng kan du få butikskredit och personaliserade kuponger. Vid 250, 500, 750, 950, 1500 och 2000 passionspoäng får du 50:- som shoppingkredit. När du når 3000 eller 5000 passionspoäng kan du lösa in poäng för extra shoppingkredit. Denna shoppingkredit gäller i tre månader. Du kan använda maximalt 200:- shoppingkredit per beställning. du kan också få personaliserade kuponger (som ger dig rätt till rabatter), presenter och andra belöningar.Dina passionspoäng, kuponger och shoppingkredit läggs automatiskt till ditt medlemskonto.

Har mina passionspoäng ett penningvärde?

Passionspoäng har inget penningvärde; de används för att bestämma din nivå. Genom att spendera €1 förtjänar du 10 passionspoäng, men dessa poäng kan inte omvandlas till pengar. Ditt poängsaldo ger dig emellertid rätt till shoppingkredit och/eller kuponger.

Hur länge är Passion Points och shoppingrabatten giltiga?

Ditt medlemskonto förfaller inte, men dina medlemspoäng förfaller om du inte varit aktiv på ditt konto under 6 år. Passionspoängen förfaller också om du inte gjort några inköp under de senaste 365 dagarna. Du flyttas ned till föregående poängnivå (se också "Kan jag sänka nivåer?")

På vilken nivå starat medlemmar?

En ny medlem startar på nivån för antalet poäng som förtjänats efter deras första inköp. Detta är vanligen nivå 1 men kan också vara högre beroende på den summa som spenderats och hur fullständig deras profil är då de registreras.

Hur vet jag på vilken nivå jag är?

På din webbsajt och i din app kan du se hur många poäng du har, på vilken nivå du är och hur många poäng du behöver för att nå nästa nivå. Denna information finns också med i varje nyhetsbrev, så att du alltid kommer att vara uppdaterad om passionspoängens läge. Du får också en gång i månaden en översikt av din tillgängliga shoppingkredit och dina kuponger! Du kan också kontrollera ditt saldo i butiken när du skannar ditt medlemskort vid checkout.

Hur kommer jag en nivå uppåt?

Du kan komma en nivå uppåt och få tillgång till exklusivare förmåner genom att förtjäna mera passionspoäng. Du får en uppdaterad översikt av förmånerna på varje nivå på https://www.hunkemoller.se/passionpoints-benefits

Min nivå har plötsligt sjunkit, vad hände?

1) Om du inte köpt något hos Hunkemöller under 365 dagar går du 1 nivå nedåt och ditt poängsaldo justeras till poängantalet vid nivåns slut.

2) Du har löst in dina passionspoäng för en kupong.

3) Du har returnerat ett köp och de passionspoäng som förtjänats från detta inköp dras av från ditt medlemskonto.

Kuponger som du förtjänat genom att nå ett (högre) poängsaldo raderas från ditt konto på grund av ditt lägre poängsaldo. Den butikskredit du skaffat kommer inte att påverkas. Om du returnerar ett inköp för vilket butikskredit använts efter nivåsänkningen kommer denna kredit att återföras till ditt konto.
Eftersom kuponger kan användas endast en gång, ger en säkning av poängnivån inte dig rätt till kuponger som är tillgängliga vid ett lägre poängsaldo om du redan fått dessa kuponger.

Mitt (passionspoäng) saldo har sjunkit. Hur gick det till och vad händer nu?

1) Om du inte köpt något hos Hunkemöller under 365 dagar går du 1 nivå nedåt och ditt poängsaldo justeras till poängantalet vid nivåns slut.

2) Du har löst in dina passionspoäng för en kupong.

3) Du har returnerat ett köp och de passionspoäng som förtjänats från detta inköp dras av från ditt medlemskonto.

Kuponger som du förtjänat genom att nå ett (högre) poängsaldo raderas från ditt konto på grund av ditt lägre poängsaldo. Den butikskredit du skaffat kommer inte att påverkas. Om du returnerar ett inköp för vilket butikskredit använts efter nivåsänkningen kommer denna kredit att återföras till ditt konto.
Eftersom kuponger kan användas endast en gång, ger en säkning av poängnivån inte dig rätt till kuponger som är tillgängliga vid ett lägre poängsaldo om du redan fått dessa kuponger.

Kan jag ändra passionspoäng?

Ja. Du kan få åtkomst till vissa exklusiva kuponger genom att lösa in dina poäng. Du kan använda dina kuponger så snart du löst in motsvanade antal poäng.

Jag fick inte Passion Points vid mitt köp. Vad kan jag göra?

När du gör ett köp i en av våra butiker kommer ditt Passion Points saldo att uppdateras inom 24 timmar efter köpet. När du gör ett köp online kommer ditt Passion Points saldo uppdateras efter att din order har lämnat vårat lager. Detta kan ta ett par dagar, och du får ett mejl rörande detta. Det kan ta en dag eller två innan dina nya Passion Points finns på ditt medlemskort. Om de inte finns på ditt medlemskort inom ett par dagar, vänligen skicka ett mejl (max 30 dagar efter ditt köp) till vår kundtjänst på kundservice_se@hunkemoller.com

Vänligen se till att du skriver ditt medlemskortsnummer, värdet på din order samt ditt ordernummer/kvittonummer. Om du gjorde köpet i en butik, vänligen skicka med en kopia på ditt kvitto.

Jag har glömt min mobil/mitt mobilbatteri slocknade/Jag har inte mitt medlemskort med mig men vill ändå göra ett inköp i butiken. Kan jag ändå förtjäna passionspoäng?

Ja. Om du kan identifiera dig vid checkout med ett giltigt ID kan kassan söka upp dig på vår databas och lägga till poängen i ditt saldo.

Jag glömde att logga in under transaktionen men jag vill göra ett inköp på Hunkemöllers webbsajt. Kan jag ändå tjäna in passionspoäng?

Ja. Om du väljer "lägg till passionspoäng" på beställningsekräftelsesidan och loggar in på ditt konto kommer passionspoängen att läggas till.

När får jag belöningar så som shoppingkredit och kuponger för de passionspoäng jag sparat ihop?

Med 250, 500, 750, 950, 1500 och 2000 passionspoäng får du butikskredit för €5. Butikskrediten gäller i 3 månader. Vid andra tillfällen får du personliga kuponger som du kan andända för rabatter eller för att få en gåva eller en belöning. Dina passionspoäng, kuponger och shoppingkredit läggs till ditt medlemskonto automatiskt. I butiken, på webbsajten och i appen har du alltid en uppdaterad översikt av dina sparade passionspoäng, dina kuponger och din butikskredit. Du kan använda shoppingkredit och kuponger i butiken, i appen eller i webbutiken.

Hur använder jag min shoppingkredit, rabattkod eller kupong?

Du kan använda shoppingkredit och kuponger i butiken, i vår webbutik eller i appen. Om du har shoppingkredit eller kuponger på ditt medlemskonto kommer dessa att synas i din varukog på webbsajtem eller i appen. Du kan välja dessa alternativ i din varukorg.
I butiken visas ditt kredit/kupongsaldo vid checkout. I butiken väljer kassan dem på din begäran. Om produkterna i din transaktion inte motsvarar kraven för inlösning av kupongen i fråga, kan du inte välja den. Kupongerna är personaliserade. Om inte annat bestämts kan du lösa in flera kuponger och shoppingkredit som en del av 1 inköp.
Du kan använda högst € shoppingkredit per beställning.

Var kan jag lösa in rabattkoder på webbsajten eller i appen?

Du kan mata in och lösa in din rabattkod i din varukorg på webbsajten och i appen. Du ska mata in koden och klicka på "lägg till".

Finns det villkor för att använda shoppingkredit, en rabattkod eller en kupng?

Shoppingkredit gäller på webbsajten, i appen och i butiken. Du kan använda din shoppingkredit endast en gång. Efter det kan den inte längre användas. Shoppingkrediten gäller i 3 månader.Kuponger gäller på webbsajten, i appen och i butiken (om inte annat bestämts på kupongen). De har ett utgångsdatum som syns i den finstilta texten på kupongen. De kan inte bytas ut till pengar eller användas i efterhand. Du kan använda en kupong endast en gång. Efter det är den inte längre giltig. Du kan lösa in flera kuponger per beställning. Rabattkoder gäller både på webbsajten och i appen. Du kan använda en rabattkod endast en gång. Utgångsdatum för rabattkoden står i själva koden. Du kan använda en rabattkod per beställning. En rabattkod kan inte bytas ut mot pengar eller användas i efterhand.

Hur bestäms min återbetalningssumma om jag returnerar online men har använt shoppingkredit på min beställning?

Ja. När du returnerar en produkt återbetalas motsvarande summa shoppingkredit per produkt till ditt medlemskort (online). Poäng som förtjänats genom detta inköp dras av från ditt medlemskonto.

Får jag tillbaka min shoppingkredit om jag returnerar min beställning delvis eller helt online eller i butiken och vad händer med mina passionspoäng?

När du byter ut en produkt dras den inlösta butikskrediten per returnerad produkt av från priset för den utbytta produkten och inkluderas i priset för den nya produkten. Passionspoäng som förjänats under beställningen dras av från medlemskontot, medan eventuella passionspoäng som förjänats genom köpet av den nya utbytta produkten läggs tillbaka i ditt konto. Om du har använt en rabattkupong som du fått genom att lösa in passionspoäng kommer dessa poäng inte att ges tillbaka till dig och du kan inte begära denna kupong på nytt. Den rabatt du fått per returnerad produkt dras av från priset för den utbytta produkten och läggs till den nya produkten om rabatten fortfarande gäller.

Får jag tillbaka min kupong om jag returnerar en del av/hela min beställning och vad händer med de passionspoäng som jag löst in för att begära denna kupong?

När du returnerar din beställning helt eller i en eller flera delar kommer de använda kupongerna att läggas tillbaka på ditt medlemskonto så snart hela beställningen returnerats. Eventuella passionspoäng som lösts in för dessa kuponger läggs också tillbaka på ditt meldemskonto. Om du inte returnerar hela beställningen utan endast en eller flera produkter i beställningen, kommer de kuponger som använts i ditt inköp inte att läggas tillbaka på ditt medlemskonto. Eventuella passionspoäng som lösts in för dessa kuponger kommer inte att läggas tillbaka på ditt medlemskonto. Kuponger för gåvor, tjänster, pristävlingar, inbjudningar till evenemang eller gratis leverans läggs aldrig tillbaka på ditt medlemskonto efter en hel eller delvis returnering.

Vad händer med min använda kupong om jag byter ut hela eller en del av min beställning i butiken och vad händer med mina passionspoäng?

När du byter ut en produkt kommer den rabatt som ges genom rabattkupongen då en produkt betalas att dras av från priset för den utbytta produkten. Passionspoäng som förtjänats genom denna beställning dras av från ditt medlemskonto och passionspoäng som förjänats genom den nya utbytta produkten läggs till ditt saldo. Detta gäller inte kuponger som erbjuder gåvor, tjänster, tävlingar, inbjudningar till evenemang eller gratis leverans.

Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?

Om du inte vill motta vårt nyhetsbrev längre, klicka på länken längst ned på nyhetsbrevet. Du kan även specifiera att du inte vill motta nyhetsbrevet på din My Hunkemöller profilsida.

Frakt & Leverans

Vart är mitt paket?

Ditt paket kommer att levereras inom 3-5 arbetsdagar.

När din order skickas från vårt lager så får du ett mail som bekräftar detta samt ett spårningsnummer.

Du kan också kolla din MyHunkemöller sida.

Om du vill spåra ditt paket kan du göra det med ditt spårningsnummer på PostNords hemsida.

Om du har beställt din order till butik så kommer du få ett mejl när den är redo för upphämtning.

Din order sparas i butiken i 14 dagar. Hämtas den inte inom 14 dagar kommer den att annulleras, och dina pengar kommer automatiskt överföras till ditt konto inom 10 arbetsdagar.

Har du betalt i butik så får du ett email med vidare instruktioner.

Jag har inte fått (hela) min order. Vad ska jag göra?

Tyvärr kan det hända att din beställning kommer bort. 
Vårt tips är att du kontaktar vår kundtjänst avdelning. 

Kan jag få min beställning levererad till butiken?

Ja, med Click & Collect betalar du för din beställning online och hämtar den i butik gratis:

Lägg dina favoritvaror i kundkorgen.
Välj alternativet "Hämta i Hunkemöller butik". Frakten till butik är kostnadsfri.
Se över informationen på din faktura. I nästa steg kan du välja en butik nära dig genom att skriva in din postkod eller stad.
Efter slutförd betalning är din beställning lagd. Du kommer att få ett bekräftelsemail samt en uppdatering över mail när din order är skickad.
Inom 3-5 arbetsdagar kommer du att få ett mail om att din order är levererad och redo för avhämtning. Glöm inte att ta med ditt ordernummer till butiken!
Ditt paket kommer att sparas i butiken i 14 dagar. Hämtas den inte inom 14 dagar kommer din order att annulleras, och dina pengar kommer automatiskt överföras till den betalmetod som du använde vid köpet. Har du betalt i butik så kommer du att få ett mail med vidare instruktioner.
Om någon annan hämtar din beställning, se till att den här personen har med sig följande:

Ditt beställningsnummer
Ditt fulla namn
Det fullständiga namnet på personen som hämtar din beställning (den här personen måste kunna identifiera sig).

Jag har fått en vara jag inte har beställt. Vad ska jag göra?

Om du inte har fått alla varor du beställde, eller om du har fått en vara du inte har beställt, vänligen kontakta vår kundtjänst avdelning.

Jag har inte fått ett bekräftelsemail, vad gör jag?

E-postmeddelandet kan ha hamnat i din skräppost, så vänligen titta där också. Har du fortfarande inte fått ett bekräftelsemail kan du kontakta vår kundtjänst.

Kan jag avbeställa min order?

I dagsläget är det inte möjligt. När en beställning har gjorts på hunkemoller.se kan den inte annulleras. Vill du inte ha varorna kan du kostnadsfritt skicka tillbaka dem, eller returnera dem i en butik.

Kan jag få min beställning skickad till en annan adress?

Självklart! Du kan alltid få din beställning skickad till en annan adress inom landet. Du kan fylla i fakturaadressen samt leveransadressen under utcheckningen. Om du har ett konto kan du ändra dessa uppgifter i 'My Hunkemöller'. 

Notera: det är inte möjligt att skicka till en postbox.

Kan min beställning skickas till en postbox?

Tyvärr är det inte möjligt i dagsläget. Vi levererar endast till hem och arbetsadresser. Du också kan använda dig av Click & Collect. Med Click & Collect betalar du din order online och hämtar i butik.

Hur levereras min beställning?

Din beställning kan levereras på följande vis:

  • Till din favoritbutik
  • Med hemleverans
  • Till ditt PostNord ombud

Hämta i din favorit butik:*

Din beställning levereras inom 3-5 arbetsdagar. Kom ihåg att ta med ditt ordernummer och legitimation om du hämtar i butik. Din beställning kommer att finnas i butiken i 14 dagar. Hämtas den inte inom 14 dagar kommer din order att annulleras, och dina pengar kommer automatiskt överföras till den betalmetod som du använt. Har du betalt i butik så kommer du att få ett mail med vidare instruktioner.

Hemleverans:

Din beställning levereras inom 5 arbetsdagar. Notera: det är inte möjligt att skicka till en postbox.

Hämta hos ditt PostNord ombud:

Din beställning levereras inom 5 arbetsdagar. Kom ihåg att ta med ditt ordernummer och legitimation om du hämtar hos ditt PostNord ombud. Din beställning kommer att finnas hos ditt PostNord ombud i 7 dagar. Hämtas den inte inom 7 dagar kommer din order att annulleras, och dina pengar kommer automatiskt överföras till den betalmetod som du använt. Har du betalt i butik så kommer du att få ett e-postmeddelande med vidare instruktioner.

Om du vill spåra ditt paket kan du göra det med ditt spårningsnummer på PostNords hemsida. Vi skickar ditt spårningsnummer i ett mail då ditt paket har skickats. Du kan också kolla på din My Hunkemöller sida.
 

Hur kan jag snabbt hitta varor på hemsidan?

Det finns ett sökfält högst upp till höger. Genom att skriva in ett sökord där, kan du enkelt hitta varor eller svar på dina frågor.

Hur beställer jag via Hunkemoller.se?

Det är enkelt att beställa på Hunkemoller.se. Du lägger de varor du vill ha i din varukorg och fortsätter till kassan. 
Om du har ett Hunkemöller konto så kan du logga in på det med din e-postadress. Om du ännu inte har ett konto kan du välja att skapa ett konto, eller att genomföra köpet som gäst. Vänligen notera att det inte längre är möjligt att beställa via hunkemoller.com.

Vad händer om jag inte är hemma då min beställning levereras?

Om du inte är hemma när din order levereras kommer budbäraren att lämna en lapp. Du kan därefter hämta ditt paket inom 14 arbetsdagar hos ditt PostNord ombud. Gör du inte det, kommer paketet att skickas tillbaka till Hunkemöller och du kommer att bli återbetald inom 10 arbetsdagar via den betalmetod som du använde vid köpet. Har du betalt i butik så får du ett email med vidare instruktioner.

Det har gått 5 arbetsdagar och jag har fortfarande inte fått min order?

Vi gör vårt bästa för att du ska få din order inom 3-5 arbetsdagar. På grund av omständigheter hos vårt lager och/eller leverantörer kan leveranstiden komma att förlängas. Om du vill spåra ditt paket kan du göra det med ditt spårningsnummer på PostNords hemsida. Vi skickar dig ditt spårningsnummer i ett mail då ditt paket har skickats, eller så kan du kolla din My Hunkemöller.

Har du valt att hämta i butik så kommer du få ett mejl när din order är redo för upphämtning.

Finns det en översikt på alla Hunkemöller butiker?

Du kan hitta alla Hunkemöller butiker med vår butikssökare. Skriv in din postkod och/eller stad för att se alla butiker nära dig.

Hur lång är leveranstiden?

På grund av de ytterligare säkerhetsåtgärder som har vidtagits under nuvarande omständigheter kan det ta lite längre tid än väntat att leverera din beställning. Vi tackar för ditt tålamod. Den förväntade leveranstiden är 3-5 arbetsdagar.

Mitt spårningsnummer fungerar inte. Vad ska jag göra?

När du har fått ditt spårningsnummer kan det ta upp till 24 timmar innan du kan spåra ditt paket. Om du får ett felmeddelande, vänligen prova igen senare. Om det fortfarande inte fungerar, kontakta PostNords kundtjänst.

Var kan jag hitta mitt spårningsnummer?

Om du vill spåra ditt paket kan du göra det med ditt spårningsnummer på PostNords hemsida. Vi skickar ditt spårningsnummer i ett mail då ditt paket har skickats. Du kan också kolla på din My Hunkemöller sida.

Tips: Ladda ner Hunkemöller appen för en översikt av dina onlinebeställningar.

Jag har fått fel storlek och/eller färg. Vad ska jag göra?

Ibland kan det hända att du får fel storlek eller färg. Om detta inträffar kan du göra följande:

  • Returnera din order gratis i butik. Du kan returnera din order gratis i butik och bli återbetald följande arbetsdag via den betalmetod du använt vid köpet. Om du har betalt i butik så blir du återbetald direkt i butik.
  • Returnera varan gratis till vårt lager. Använd returklistermärket som finns i ditt paket. Du kommer att återbetalas inom 10 arbetsdagar via den betalningsmetod du använt vid köpet. Om du betalt i butik så får du ett mail med vidare instruktioner.

Vad är fraktkostnaden?

Fraktkostnaden beror på din valda leveransmetod:

  • Om du hämtar i butik så tillkommer ingen fraktkostnad.
  • Om du valt hemleverans så tillkommer en fraktkostnad på 79.90 SEK
  • Om du valt att hämta hos PostNord ombud så tillkommer en fraktkostnad på 49.90 SEK

Kan jag slå in mitt köp i en presentförpackning?

Ja, du kan enkelt lägga till en presentförpackning i din kundvagn. Presentförpackningen finns endast i en storlek. Om du beställer flera artiklar och vill att alla artiklar ska få plats, beställ flera presentförpackningar.

Betalning, rabattkuponger och kampanjerbjudanden

Vad är Klarna?

Med Klarna är det möjligt att betala dina online beställningar via faktura efter du mottagit dem. Klarna tar hand om betalningsprocessen åt Hunkemöller. För att kunna betala ordern kommer du att få en betalningsförfrågan från Klarna via email. Innan Klarna godkänner din förfrågan om att betala ordern via faktura efter du mottagit den utför de en kreditupplysning. Klarna har ett strikt skydd av personuppgifter som framgår i deras sekretesspolicy. Om din förfrågan om betalning via faktura nekas är det möjligt att använda en annan betalningsmetod. För frågor om betalning via faktura ber vi dig vänligast kontakta Klarnas kundservice www.klarna.com/se/kundservice eller telefonnummer: 08 120 120 10

Finns det några villkor i anslutning till användning av en rabattkod eller ett presentkort?

En rabattkod kan endast användas en gång. Efter att den har använts, är den inte längre giltig. Rabattkoder gäller endast för beställningar som läggs via Hunkemoller.se. Du kan inte byta ut rabattkoder eller ett presentkort mot kontanter eller returnera det retroaktivt. Se alla aktuella rabatter här

Prisinformation på Hunkemöller.se

Alla våra priser inkluderar moms och är exklusive fraktkostnader.

Var kan jag hitta mer information om mina Passion Points och shoppingrabatt?

Mer information finns på medlemskortsidan.

Var kan jag hitta information om mitt konto?

Du kan hitta information om ditt konto på My Hunkemöller- sidan. För att se information om dina nyligen lagda beställningar, klicka på “nyligen lagda beställningar.” För att se information om alla dina beställningar, klicka på “visa tidigare beställningar.”

Jag kan inte använda mitt lingeriekort. Vad ska jag göra?

Förvara ditt lingeriekort väl, även efter användning. Återbetalningar av köp med lingeriekort betalas ut till samma kort.

Vad är ett lingeriekort?

Ett Hunkemöller-lingeriekort är ett presentkort som kan köpas i våra butiker. Du kan själv bestämma vilket värde du vill ladda lingeriekortet med. Perfekt att överraska en kompis med!

Förvara ditt lingeriekort väl, även efter användning. Återbetalningar på köp som är gjorda med ett lingeriekort betalas ut till samma kort.

Var kan jag använda min medlemskortsrabatt?

Du kan använda din Hunkemöller-medlemskortrabatt online och i alla våra butiker.

Hur vet jag vilka kampanjer och rabatter som finns just nu på hemsidan?

Se alla aktuella rabatter här!

Kan jag byta mitt lingeriekort mot kontanter?

Det är inte möjligt att byta ett lingeriekort mot kontanter.

Hur kan jag använda min rabattkod eller kupong?

Du kan använda din rabattkod i din kundkorg. Fyll i koden och klicka på “Lägg till”.

Är det säkert att handla på hunkemoller.se?

Att handla på Hunkemoller.se är mycket säkert. Vi använder en säker SSL-metod. Detta innebär att dina personuppgifter är krypterade och skyddade för utomstående. Vi uppfyller alla sekretessregler och andra lagstadgade krav. Vi kommer aldrig att vidarebefordra dina personuppgifter till en tredje part utan ditt godkännande. Läs mer om säkerhet och sekretess  här  

Hur lång tid tar det innan min betalning har behandlats?

Tiden som krävs för att behandla din betalning beror på betalningsmetoden. Om du använder PayPal, kommer beloppet att dras från ditt PayPal-konto omedelbart. Om du betalar med ett kreditkort eller Klarna, kommer beloppet att debiteras när din beställning skickas.

Var kan jag köpa ett lingeriekort?

Du kan köpa ett Hunkemöller-lingeriekort i alla våra butiker. Använd vår butikssökare för att hitta den butik som ligger närmast dig. Förvara ditt lingeriekort väl, även efter användning. Återbetalningar på köp som är gjorda med ett lingeriekort betalas ut till samma kort.

Kan jag lösa in min shoppingrabatt när jag lägger en beställning?

Ja det kan du göra! Om du har sparat tillräckligt med Passion Points så kan du lösa in dessa i form av shoppingrabatt i utcheckningen (steg 3 i beställningsprocessen).

Jag vill returnera en order och har använt Passion Points shoppingrabatt vid köpet. Hur bestäms summan som jag får tillbaka?

Per artikel som returneras kommer ett proportionellt belopp att föras tillbaka till ditt (digitala) medlemskort. Det kan ta några dagar för detta att behandlas.

Hur kan jag betala på hunkemoller.se?

Följande betalningsmetoder är tillgängliga på Hunkemoller.se:

1.Kreditkort. Vi accepterar Mastercard, Visa och American Express

2. Paypal

3. Trustly

4. Klarna’

För alla betalningsmetoder: Om du skickar tillbaka en vara, kommer du få ett e-postmeddelande när vi fått paketet. Det kan ta upp till 10 dagar. Beloppet krediteras den betalningsmetod som använts inom 2 dagar efter att e-postmeddelandet med bekräftelsen skickats. Om du har betalt i butik så får du ett mail med vidare instruktioner.

Returer & Återbetalning

När blir jag återbetalad?

När vi har fått ditt paket får du en bekräftelse via e-post. Det kan ta upp till arbetsdagar 10 dagar. Om du returnerar hela beställningen får du hela beloppet, inklusive leveranskostnader tillbaka. Om du returnerar en del av beställningen får du endast tillbaka den delen.

Så snart som möjligt men inom 14 arbetsdagar så blir du återbetalad. Vi betalar tillbaka dig med samma betalmetod som du använde vid den ursprungliga transaktionen. Om du har betalt i butik så får du ett email med vidare instruktioner.

Returnerar du din beställning i butik så blir du återbetald inom 2 arbetsdagar om du betalt online och direkt i butik om du har betalt i butik.

Kontrollera kvittot för villkoren för ditt köp i butiken.

Hur kan jag returnera en beställning?

På grund av Corona utbrottet kommer Hunkemöller att förlänga returperioden från 14 till 45 dagar.

Du kan returnera enligt följande:

Returnera i butik Du kan alltid returnera gratis i en butik nära dig. Du kommer att återbetalas följande arbetsdag via den betalningsmetod du använde vid köpet. Om du har betalat i butik blir du återbetald direkt i butik. Om du returnerar en del av beställningen får du bara tillbaka den delen.

Returnera via PostNord ombud

1. Lägg artiklarna tillsammans med retursedlen i ett paket, använd gärna originalförpackningen

2. Klipp ut returetiketten och fäst den på förpackningen

3. Lämna paketet till ett PostNord ombud nära dig

4. När vi har fått ditt paket får du en bekräftelse via e-post. Det kan ta upp till arbetsdagar 10 dagar. Så snart som möjligt men inom 14 arbetsdagar så blir du återbetalad. Om du returnerar hela beställningen får du hela beloppet, inklusive leveranskostnader tillbaka. Om du returnerar en del av beställningen får du endast tillbaka den delen.

Vad kostar det att returnera en order?

Inte helt nöjd med din beställning? Inga problem, du kan alltid returnera din beställning gratis:

1. Returnera i en Hunkemöller butik nära dig.

2. Gå till ett PostNord ombud. Använd returklistermärket som har lagts i din online-beställning.

Finns det några produkter som inte kan returneras?

Av hygienskäl ber vi dig att lämna förpackningarna för nedanstående produkter oöppnade eller förseglade.

1. Självhäftande BH:ar

2. Alla produkter i Beauty-sortimentet

3. Strumpbyxor och strumpor

Kommer jag automatiskt att få en ny artikel om jag returnerar en?

Du kommer inte att få en annan artikel om du skickar tillbaka en artikel till Hunkemöller. Dock kan du lägga en ny beställning på Hunkemoller.se.

Jag vill returnera en order och har använt Passion Points shoppingrabatt vid köpet. Hur bestäms summan som jag får tillbaka?

Per artikel som returneras kommer ett proportionellt belopp att föras tillbaka till ditt (digitala) medlemskort. Det kan ta några dagar för detta att behandlas.

Hur lång tid tar det att behandla en retur?

På grund av extra försiktighetsåtgärder som vidtagits under de nuvarande omständigheterna kan det vara så att behandlingen av din retur tar lite längre tid än du är van vid. Vi tackar dig för ditt tålamod.

När vi har fått ditt paket får du en bekräftelse via e-post. Det kan ta upp till arbetsdagar 10 dagar. Om du returnerar hela beställningen får du hela beloppet, inklusive leveranskostnader tillbaka. Om du returnerar en del av beställningen får du endast tillbaka den delen.

Så snart som möjligt men inom 14 arbetsdagar så blir du återbetalad. Vi betalar tillbaka dig med samma betalmetod som du använde vid den ursprungliga transaktionen. Om du har betalt i butik så får du ett email med vidare instruktioner.

Returnerar du din beställning i butik så blir du återbetald inom 2 arbetsdagar om du betalt online och direkt i butik om du har betalt i butik.

Återbetalningsperioden startar då du returnerar beställningen, eller indikerar att du returnerar beställningen.

Om returleveransen inte mottas inom 14 arbetsdagar, väntar vi med återbetalning tills artiklarna har mottagits, eller tills du kan bevisa att beställningen har returnerats.

Om onödiga skador har inträffat på produkten, kan vi debitera denna värdeminskning. Du är endast ansvarig för skador på grund av användning och vad vi anser är utöver rimligt baserat på produktens karaktär och funktion.

Frågor om data integritet

Hunkemöller B.V. har åtagit sig att skydda dina personuppgifter. Det är din information, och vi respekterar det. Vår integritetsförklaring ger dig detaljerad information om när och varför vi samlar in dina personuppgifter, hur vi använder dem och hur vi säkerställer att de förblir säkra.

Om du vill ta bort, uppdatera, överföra eller få åtkomst till dina personuppgifter, använd vårt kontaktformulär på webbplatsen:

1. Gå till "kontakt" och fyll i de obligatoriska fälten

2. Välj ämnet "Sekretessrelaterade frågor"

3. Skicka formuläret

Vi kommer att kontakta dig inom 30 dagar efter din begäran. Vi kan begära mer information.

Vilka villkor för att returnera artiklar gäller?

"Det finns ett antal villkor för att returnera artiklar från Hunkemoller.se:

På grund av Corona utbrottet kommer Hunkemöller att förlänga returperioden från 14 till 45 dagar.

1. Du kan returnera beställningen utan kostnad upp till 45 dagar efter att du mottagit den. Om du vill utnyttja din ångerrätt och returnera varan, kan du göra det 14 dagar efter att du mottagit beställningen

2. Artiklar * måste (om det är rimligt) vara oskadade.

3. Du kan använda vår returetikett för att returnera ditt paket.

Du kan returnera din beställning gratis. Du kan hitta hur detta fungerar med frågan: ""Hur kan jag returnera en beställning från Hunkemoller.se.”

* Uteslutet från retur: Produkter som inte är lämpliga att returneras på grund av hälsoskydd eller hygien och vars försegling har brutits efter leverans. "

Kan jag returnera en beställning från Hunkemoller.se i butik?

"Du kan alltid returnera gratis i en butik nära dig.

Du kommer att återbetalas följande arbetsdag via den betalningsmetod du använde vis köpet.

Om du har betalat i butik blir du återbetald direkt i butik.

Om du returnerar en del av beställningen får du bara tillbaka den delen."

Kan jag byta artiklar från Hunkemoller.se?

"Det är inte ännu möjligt att byta artiklar via Hunkemöller.se. Om du vill ha en annan storlek eller färg, skicka tillbaka artiklarna och lägg en ny beställning. "

När kan jag returnera mitt köp? Är bytesrättperioden förlängd p.g.a. coronaviruset?

Vi förstår er som inte är bekväma med att besöka en butik i dagsläget. Just därför har vi förlängt bytesrättperioden från 30 dagar till 45 dagar för alla köp gjorda i våra butiker fr.o.m. 1 mars. Om du gjort ett butiksköp 1 mars 2020 eller efter har du alltså 45 dagar på dig att utnyttja din bytesrätt.

Kundservice och kontaktinformation

Jag har ett klagomål, vem bör jag kontakta?

Är du inte nöjd med en produkt eller med vår service? Vi vill naturligtvis höra det! Du kan antingen fylla i ett kontaktformulär eller ringa vår kundtjänst.

För frågor om vår webbutik kan kundtjänst nås på telefon 020 796151, måndag till fredag från 09:00 till 17:00 på lördagar frå. Du kan också nå vår kundtjänst genom att skicka ett email till: kundservice_se@hunkemoller.com.

Hur kan jag kontakta kundtjänst?

För frågor om vår webbutik kan kundtjänst nås på telefon 020 796151, måndag till fredag från 09:00 till 17:00. Du kan också nå vår kundtjänst genom att skicka ett email till: kundservice_se@hunkemoller.com.

Frågor om data integritet

Hunkemöller B.V. har åtagit sig att skydda dina personuppgifter. Det är din information, och vi respekterar det. Vår integritetsförklaring ger dig detaljerad information om när och varför vi samlar in dina personuppgifter, hur vi använder dem och hur vi säkerställer att de förblir säkra.

Om du vill ta bort, uppdatera, överföra eller få åtkomst till dina personuppgifter, använd vårt kontaktformulär på webbplatsen:

1. Gå till "kontakt" och fyll i de obligatoriska fälten

2. Välj ämnet "Sekretessrelaterade frågor"

3. Skicka formuläret

Vi kommer att kontakta dig inom 30 dagar efter din begäran. Vi kan begära mer information.

Juridisk garanti?

Vid köp av artiklar på Hunkemöllers webbutik gäller juridisk garanti. Juridisk garanti innebär att produkten du köper ska motsvara de kriterier som en konsument rimligen kan förvänta sig av den specifika produkttypen. Eftersom dessa kriterier skiljer sig från produkt till produkt så finns det ingen specifik tidsperiod för hur länge denna garanti ska gälla.

Hur kan jag ta reda på min rätta storlek och passform?

BH-storlekar baseras på två värden: ett mått som representerar din bandstorlek (mäts runt din kropp precis under dina bröst) och en bokstav som representerar din kupstorlek (storleken fastställs genom att beräkna skillnaden mellan måttet som uppmättes över dina bröst och din bandstorlek). Klicka här för att lära dig hur du hittar din rätta BH-storlek.

Vad är det bästa sättet att tvätta mina plagg på?

Tvätta alltid nya plagg innan det första användningstillfället. Röda och svarta plagg bör tvättas separat.

För ytterligare tvättanvisningar, klicka här.

Hur hittar jag min närmsta Hunkemöller butik?

Gå till butiksökverktyget och fyll i ditt postnummer eller stad för att ta reda på vilken Hunkemöller-butik som ligger närmast dig. Hunkemöller Sweden AB P.O. Box 386 1200 AJ Hilversum, NL Company #: 556898-6433

Contact Formulier

Vul hier het contact formulier in

Contact

Heb je een vraag over een online bestelling, retour of een terugbetaling? Het antwoord op je vraag kan je misschien al hier op onze veelgestelde vragen pagina vinden.

Kom je er niet uit? Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur.