-
Wheel of Passion Legal Agreements - 1226
<p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Allmänna villkor för Hunkemöllers medlemskort </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">1. Definitioner </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Begrepp i fetstil enligt nedan har följande betydelser: </p> <table style="border: none; width: 65%; border-collapse: collapse; margin-right: calc(35%);"> <tbody> <tr> <td style="border: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><strong><span style="font-size:12px;">Hunkemöller:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-image: initial;border-left: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><span style="font-size:12px;">Det privata företaget med begränsat ansvar Hunkemöller B.V. inklusive dess anslutna företag, Hunkemöller B.V., Liebergerweg 28, (1221 JS) i Hilversum;</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><strong><span style="font-size:12px;">Medlemskort:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><span style="font-size:12px;">Kortet utfärdat av Hunkemöller som en del av medlemskortsprogrammet;</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><strong><span style="font-size:12px;">Hunkemöller-medlem:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><span style="font-size:12px;">Innehavaren av medlemskortet;</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><strong><span style="font-size:12px;">Medlemskortsprogram:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><span style="font-size:12px;">Lojalitetsprogrammet som har utvecklats av Hunkemöller där Hunkemöller-kunder bland annat kan spara rabatt genom att använda ett medlemskort;</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><strong><span style="font-size:12px;">Kundtjänst för medlemskort:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><span style="font-size:12px;">Kundtjänst för lojalitetsprogrammet.</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><strong><span style="font-size:12px;">(online) butik(er):</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><span style="font-size:12px;">Kundtjänst för programmet; Hunkemöllers butiker och webbshop i Österrike, Belgien, Tjeckien, Kroatien, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Italien, Luxemburg, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz och Storbritannien.</span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">2. Tillämplighet </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Dessa allmänna villkor gäller för (ansökan och/eller användningen av medlemskortet i samband med) medlemskortsprogrammet för Hunkemöller. Hunkemöllers medlemskortsprogram erbjuds av webbutiker och butiker i följande länder: Österrike, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Italien, Kroatien, Luxemburg, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Slovenien, Spanien, Tjeckien Republiken, Schweiz, Sverige och Storbritannien. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">3. Köp och aktivering av medlemskort </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">1. Registrering i butik </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">När en Hunkemöller-medlem har fått ett kort i butiken och registrerat det i kassan kommer de att få ett e-postmeddelande för att aktivera sin profil. Fram till dess förblir kortstatusen "väntande". Kunden kommer då att kunna spara poäng, men kommer inte att kunna dra nytta av sparprogrammet. Genom att klicka på länken i e-postmeddelandet verifieras kundens e-postadress och kunden måste slutföra sin registrering via webbplatsen. Minimikrav på kundens uppgifter är: förnamn, efternamn och e-postadress. Kunden måste också skapa ett lösenord via webbplatsen och godkänna dessa villkor och Hunkemöllers sekretesspolicy. Det finns ingen medlemsavgift för att gå med i Hunkemöllers medlemskortsprogram. Kunden kan få ett fysiskt kort eller välja ett digitalt kort i form av en QR-kod, som gör det möjligt för kunden att identifiera sig i butiken via Hunkemöller-appen eller -wallet. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">2. Registrering via webbplatsen/appen </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Det är också möjligt att bli medlem i Hunkemöller via webbplatsen eller appen. Minimikraven för uppgifter är förnamn, efternamn, e-postadress och lösenord. Kunder måste också godkänna Hunkemöllers villkor och sekretesspolicy. När en Hunkemöller-medlem registrerar sig online eller via appen får de ett e-postmeddelande för att bekräfta registreringen och verifiera e-postadressen. Fram till dess förblir kortstatusen "väntande". Kunden kommer då att kunna spara poäng men kan inte dra nytta av fördelarna med sparprogrammet. Genom att klicka på länken i e-postmeddelandet kommer registreringen att slutföras. Det finns ingen medlemsavgift för att gå med i Hunkemöllers medlemskortsprogram. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">3. Fördelar </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller-medlemmen får olika förmåner genom att registrera sig för medlemskortet. Genom att spara Passion Points faller Hunkemöller-medlemmen inom en fördefinierad nivå (se 5. sparsystem). Inom denna nivå har Hunkemöller-medlemmen rätt till olika fördefinierade förmåner (se 5. sparsystem). Hunkemöller-medlemmen har också rätt till (rabatt) kuponger som de kan lösa in via webbplatsen, appen eller i butiken. Genom att skanna medlemskortet eller logga in på Hunkemöller-medlemmens konto blir kupongerna tillgängliga under betalningstransaktionen. Hunkemöller-medlemmen får också speciella inbjudningar till Hunkemöller-medlemsevenemang, får exklusiva utskick (med tillstånd), personliga förslag och råd. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">4. Deltagande i medlemskortsprogrammet </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Deltagande i medlemskortsprogrammet är endast möjlig om en kund har en giltig bostadsadress i Österrike, Belgien, Tjeckien, Danmark, Finland, Frankrike, Italien, Kroatien, Luxemburg, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Slovenien, Spanien, Sverige och Storbritannien. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">5. Lägsta ålder </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Deltagande i medlemskortsprogrammet är möjligt från 12 år och äldre. Hunkemöller-medlemmen måste vara minst 16 år för att kunna göra ett online-köp. Hunkemöllers medlemmar under 16 år kan göra ett köp i den fysiska butiken. Nyhetsbrev skickas också endast till medlemmar som är 16 år eller äldre. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">4. Användning </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller-medlemmen kan använda sitt medlemskort efter registrering genom att fylla i ansökningsformuläret som nämns i 3 och efter köp och aktivering av medlemskortet. Medlemskortet är strikt personligt och kan inte överföras. Medlemskortet förblir Hunkemöllers egendom. Endast 1 (en) e-postadress per kort är möjlig och högst 1 (ett) medlemskort kan användas per kund. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">5. Sparsystem </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">5.1 Passion Points </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Ett giltigt medlemskort gör det möjligt för Hunkemöller-medlemmen att få Passion Points. De olika sätten att spara kommuniceras till Hunkemöller-medlemmen via webbplatsen och appen. Hunkemöller-medlemmen kan tjäna Passion Points på olika sätt: </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Genom att göra ett köp; var tionde eurocent (0,10 €) är värd en Passion Point; </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Genom att fylla i personuppgifter så att Hunkemöller kan anpassa kommunikationen till en kund och för analysändamål. Dessa fält är inte obligatoriska. Hunkemöller-medlemmen får en engångsutdelning på 25 Passion Points för varje ifyllt fält: telefonnummer, kön, födelsedatum, hemadress, bh-storlek, topp- och trosstorlek, 1 av 2 Sexy Shapes, 1 av 4 Favourite Fits. En kund kan tjäna upp till 200 Passion Points med denna information. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Genom att ange personliga intressen så att Hunkemöller kan anpassa kommunikationen till kunden och för analysändamål. Fälten är inte obligatoriska. Hunkemöller-medlemmen får en engångsutmärkelse på 25 Passion Points för minst 1 och högst 6 intressen. Dessa intressen är sport, resor, hälsa, skönhet, kultur och mode. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Genom att utföra uppdrag och tjäna märken. Totalt finns det 11 typer av märken som en Hunkemöller-medlem kan tjäna. När en kund till exempel har gjort ett köp i butiken via webbplatsen och appen får kunden ett märke och 250 Passion Points. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Genom Passion Points-bonusregler som Hunkemöller sätter på kampanjbasis för kunderna. Till exempel tilldelas dubbla Passion Points på medlemsdagen. Hunkemöller-medlemmen informeras i förväg om dessa kampanjer via webbplatsen, appen eller nyhetsbrevet. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Alla inköp från butiken, webbplatsen och appen räknas med till en total utgift (förutom inköp av presentkuponger från Hunkemöller och fraktkostnader för onlinebeställningar). Dessa inköp kan endast spåras mot uppvisande av ett giltigt medlemskort. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Om Hunkemöller-medlemmen returnerar ett köp (mot mottagandet av kvittot) dras också de tillförda Passion Points. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Passion Points kan aldrig omvandlas till pengar. Passion Points förblir giltiga så länge Hunkemöller-medlemmen fortsätter att delta aktivt i medlemskortsprogrammet. Hunkemöller-medlemmen kan förlora Passion Points genom inaktivitet, se 9. Inaktivitet för mer information. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">5.2 Medlemsnivåer </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">När en Hunkemöller-medlem blir medlem i medlemskortsprogrammet, tilldelas de till en viss nivå som är kopplad till antalet Passion Points som kunden har samlat på sig. Programmet har fyra nivåer:</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Nivå 1 (Flirty Fun): poäng totalt från 0 till 499 </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Nivå 2 (Secret Crush): poäng totalt från 500 till 999 </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Nivå 3 (Hot Match): poäng totalt från 1000 till 1999 </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Nivå 4 (True Love): poäng totalt över 2000 </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">På denna nivå har medlemmen rätt till vissa fasta förmåner, se 5.3 fastställda förmåner. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Medlemmar kan gå upp eller ner på dessa nivåer genom att: </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">göra inköp eller andra aktiviteter (se 5.1 Passion Points) </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">returnera inköp (se 5.1 Passion Points) </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">inaktivitet i programmet (se 9. Inaktivitet) </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Medlemmarna kommer att varnas om detta genom nyhetsbrev från Hunkemöller (förutsatt att tillstånd ges). En ny Hunkemöller-medlem börjar på den lägsta nivån. Alla befintliga medlemmar i det gamla programmet får en välkomstbonus på 500 Passion Points, som startar dem på nivå 2. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">5.3 Fasta förmåner </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Varje nivå, som beskrivs i 5.2 Medlemsnivåer, har fördefinierade fördelar. Dessa fördelar listas på webbplatsen och i Hunkemöllers app. Ju högre nivå desto mer exklusiva är fördelarna. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Se fördelarna nedan: </p> <table style="border: none;width:375.25pt;border-collapse:collapse;"> <tbody> <tr> <td style="width: 261.85pt;border: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><strong>Fördelar</strong></p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-image: initial;border-left: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;"><strong>Nivå 1</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Välkomstrabatt</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;"><strong>Nivå 2</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Födelsedagsrabatt</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;"><strong>Nivå 3</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Personliga kuponger</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;"><strong>Nivå 4</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Presenter vid köp</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Medlemsdagar</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Pre-sale för medlemmar</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Extra storleksrådgivning</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Gratis frakt</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Åtkomst till kollektioner/produkter i begränsad utgåva</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Speciell kundtjänst</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Jubileumsgåva</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">VIP-kuponger</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> <tr> <td style="width: 261.85pt;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">VIP-evenemang</p> </td> <td style="width: 4cm;border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> </td> </tr> </tbody> </table> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">När en Hunkemöller-medlem sjunker i nivå har de inte längre rätt till fördelarna som finns på nivån ovan. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">5.4 Personliga kuponger </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Varje Hunkemöller-medlem har rätt att få personliga kuponger. Dessa kuponger tilldelas Hunkemöller-medlem baserat på olika kriterier, såsom nivån på Hunkemöller-medlemmen eller medlemmens shoppingbeteende. Ju högre medlemsnivå, desto mer exklusiva är kupongerna. Dessutom finns det olika typer av kuponger som beskrivs i underavsnitten nedan. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">5.4.1 Shoppingkuponger </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Medlemskortsprogrammet har flera fastställda poängnivåer där en Hunkemöller-medlem kan tjäna en shoppingkupong. Det är då en Hunkemöller-medlem har tjänat en balans på 250, 500, 750, 1000, 1250 och 1500 poäng. Hunkemöller-medlemmen kan tjäna upp till 6 av dessa typer av kuponger. När en Hunkemöller-medlem returnerar sitt köp har de rätt till en ny kupong vid nästa inställda tidpunkt. Till exempel har en Hunkemöller-medlem gjort ett köp och får som resultat 550 poäng. Hunkemöller-medlemmen får då sin andra shoppingkupong. Hunkemöller-medlemmen returnerar sitt köp och poängsumman faller till 300 poäng. I detta skede har Hunkemöller-medlemmen rätt till en ny butikskreditkupong vid nästa köp, förutsatt att de når ett saldo på minst 500 poäng. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Dessutom gäller kupongerna i 3 månader. Kunden kan använda kupongen via kundvagnen på webbplatsen och i appen eller i kassan i butiken. Det är möjligt att använda flera av dessa kuponger för en transaktion. De kan också kombineras med andra åtgärder eller kampanjer. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">5.4.2 Lösa in kuponger för poäng </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">På den sista (fjärde) nivån kan en Hunkemöller-medlem använda poäng för att "köpa" en kupong. Dessa kan vara olika typer av kuponger, till exempel en shoppingkupong eller en annan rabattkupong som gratis frakt. Hunkemöller-medlemmen kan köpa kupongen i kundvagnen på webbplatsen och i appen eller i kassan i butiken. Denna typ av kupong visas endast när kunden har tillräckligt med poäng för att "köpa" kupongen. Detta innebär att en Hunkemöller-medlem inte kan nedgradera till en lägre nivå. Dessa kuponger har en annan giltighet än den som visas i villkoren för den specifika kupongen. I händelse av en retur kommer en Hunkemöller-medlem inte att få en återbetalning för kupongen utan kommer att få en återbetalning för poängen. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">5.4.3 Överraskningskuponger </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Medlemmar kan också använda överraskningskuponger i programmet. Denna typ av kupong tilldelas av Hunkemöller till en Hunkemöller-medlem och syns inte på förhand på deras konto. Giltighetstiden för kupongen är inte heller känd i förväg och syns i kupongens villkor. Hunkemöller-medlemmen informeras om tillgången på kuponger via nyhetsbrevet eller appen. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Speciella tillfällen </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller-medlemmar får en överraskningskupong vid vissa speciella tillfällen som deras födelsedag eller en viss årsdag, om Hunkemöller-medlemmen har varit medlem i medlemsprogrammet under ett visst antal år. Detta kan vara en rabatt eller en gåva som medlemmen kan hämta i butiken. Kupongerna visas bara när medlemmen är på en viss nivå, till exempel endast giltig för nivå 4-medlemmar. Dessa överraskningskuponger kan finnas på alla nivåer.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Evenemang </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller anordnar också vissa evenemang för medlemmar. Hunkemöller-medlemmen kan registrera sig för ett evenemang genom att aktivera en kupong. Hunkemöller-medlemmen får sedan en verifiering/biljett via e-post. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Presenter </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller-medlemmen får också kuponger som ger dem rätt till en gåva med ett köp. Till exempel, för köp av minst 50 € i sportartiklar kommer Hunkemöller-medlemmen att få en sportkupong. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Tjänster </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller organiserar också vissa tjänster, som att få en produkt som är köpt av en Hunkemöller-medlem broderad. Detta kan till exempel vara under en kampanj för alla hjärtans dag. Hunkemöller-medlemmen kommer då att ha en kupong tillgänglig på sitt konto som de kan aktivera för att ha rätt till denna tjänst. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Tävlingar </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller-medlemmen kan delta i vissa tävlingar genom att aktivera en kupong via webbplatsen eller appen. Hunkemöller väljer vinnare genom en dragning eller en viss tävling som en Hunkemöller-medlem kan delta i. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">6. Wheel of Passion </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">En registrerad Hunkemöller-medlem kan delta i att spela "Wheel of Passion", nedan kallat "spelet". Hunkemöller-medlemmen kan spela spelet via webbplatsen (på kontot) eller appen. Denna funktion är inte tillgänglig hela tiden och slås på eller av av Hunkemöller under en viss period. I spelet kan en Hunkemöller-medlem vinna Passion Points och andra priser genom att snurra på hjulet. De fullständiga villkoren för spelet finns på www.hunkemoller.nl/wheelofpassion. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">7. Vän-rabattprogram </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">En registrerad Hunkemöller-medlem kan delta i Hunkemöllers kompisfördelningsprogram i samarbete med vår externa leverantör, Buyapowa Limited. Detta innebär att medlem kan tjäna Passion Points om de hänvisar vänner och/eller familj till Hunkemöller. Dessutom får den nya kunden rabatt på sitt första köp från Hunkemöller. Dessa fördelar är för närvarande endast tillgängliga i Nederländerna. En kund kan bara delta om de är 16 år eller äldre. De fullständiga villkoren för programmet finns på www.hunkemoller.nl/friendadvantageprogramme. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">8. Studentrabatt </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">En registrerad Hunkemöller-medlem kan få studentrabatt på Hunkemöller. Denna rabatt anordnas av Hunkemöller. Mot uppvisande av ett giltigt studentkort får Hunkemöller-medlemmen 10 % rabatt i butiken. Rabatten gäller i kombination med andra åtgärder och/eller kampanjer. Rabatten gäller endast vid köp i butiken och är inte giltig online eller via appen. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">9. Ändringar </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller förbehåller sig rätten att när som helst och under alla omständigheter dra tillbaka, ändra eller göra nya erbjudanden för medlemskortsprogrammet som beskrivs här. Hunkemöllers medlemmar kommer att meddelas i förväg om alla ändringar via e-post eller på webbplatsen www.hunkemoller.nl. Om en Hunkemöller-medlem vill ändra, lägga till eller ta bort data som är kända för Hunkemöller inom ramen för medlemskortsprogrammet kan de göra det genom att skicka ett e-postmeddelande till kundtjänst eller privacy@hunkemoller.com. Om Hunkemöller-medlemmen raderar all personlig information är det inte möjligt att dra nytta av fördelarna med medlemskortsprogrammet. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">10. Inaktivitet och avslutande av deltagande </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">10.1 Inaktivitet och bortfall av poäng </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Efter att ha registrerat en Hunkemöller-medlem kontrollerar vi varje år (efter 365 dagar) om Hunkemöller-medlemmen har visat aktivitet i medlemskortsprogrammet. Detta innebär att Hunkemöller-medlemmen kan förlora de poäng som behövs för att behålla sin nuvarande nivå. Till exempel, om en Hunkemöller-medlem är på nivå 2 behöver de minst 500 poäng. Denna Hunkemöller-medlems saldo är 800 och de har inte gjort ett köp de senaste 365 dagarna. Därför utgår 301 poäng och kunden sjunker tillbaka till nivå 1. Om detta händer i nivå 1 sjunker Hunkemöller-medlemmens poäng totalt tillbaka till 0. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">10.2 Avbrytning av deltagande av Hunkemöller </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Om en Hunkemöller-medlem inte visar någon aktivitet efter 6 år (varje år räknat från registreringsdatumet) arkiveras profilen för Hunkemöller-medlemmen. Detta innebär att Hunkemöller-medlemmens personuppgifter anonymiseras och att Hunkemöller-medlemmen inte längre kommer att kunna få tillgång till fördelarna med medlemskortsprogrammet. Om Hunkemöller-medlemmen efter denna sexårsperiod beslutar att göra ett köp från Hunkemöller, kan Hunkemöller-medlemmen köpa ett nytt medlemskort eller skapa ett konto på webbplatsen eller appen. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">10.3 Avbrytande av deltagande av medlem </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller-medlemmar kan när som helst avbryta sitt deltagande i medlemskortsprogrammet. För att avbryta deltagandet i medlemskortsprogrammet ska Hunkemöller-medlemmen skicka ett e-postmeddelande till privacy@hunkemoller.com. Efter avbokning är medlemskortet inte längre giltigt. Alla sparade rabattbelopp måste användas av Hunkemöller-medlemmen för rabatt på produkterna. Efter uppsägning kan medlemskortet inte användas för att dra nytta av fördelarna med medlemskortsprogrammet. Eventuella kreditbelopp som återstår efter annullering upphör och kan inte konverteras till kontanter. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">11. Missbruk av programmet </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller har rätt, utan att det påverkar alla dess rättigheter, vid bedrägeri, tillhandahållande av ofullständig eller felaktig information, i händelse av brott mot dessa Allmänna villkor, missbruk av rättigheter som Hunkemöller-medlem eller någon annan åtgärd som orsakar skada på Hunkemöller och/eller dess butiker, att dra tillbaka medlemskortet med omedelbar verkan, att blockera det och/eller att dra tillbaka sparad rabatt och/eller att annullera alla köp som görs på detta sätt. Detsamma gäller in en Hunkemöller-medlem ändrar, förfalskar, byter ut eller skadar medlemskortet på något annat sätt (inklusive hacking) eller försöker göra det. Bedrägeri (eller försök till bedrägeri) eller någon annan obehörig handling kan registreras och kan leda till att Hunkemöller-medlemmen nekas användning av medlemskortet. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">12. Avslutande av program </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller förbehåller sig rätten att när som helst avsluta medlemskortsprogrammet. Hunkemöller-medlemmen kommer att informeras om uppsägningen senast 3 (tre) månader i förväg. Fram till datumet för uppsägningen kan Hunkemöller-medlemmen fortsätta att njuta av de nuvarande fördelarna med medlemskortsprogrammet. Efter uppsägning enligt detta avsnitt kommer Hunkemöller-medlemmen inte att kunna dra nytta av de nuvarande fördelarna med medlemskortsprogrammet. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">13. Förlorat, stulet eller defekt medlemskort </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Vid förlust, stöld eller fel på medlemskortet måste en Hunkemöller-medlem informera Hunkemöller så snart som möjligt. Medlemskortet blockeras sedan och Hunkemöller skickar dem ett nytt medlemskort så snart som möjligt utan kostnad. För att få ett nytt medlemskort, ring +31 (0) 35 6465412 (kundtjänst i Hilversum) eller besök en Hunkemöller-butik. Poängsumman för kortet och eventuella kuponger överförs sedan till det nya kortet. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Till dess att en Hunkemöller-medlem har fått det nya medlemskortet kan denna utnyttja fördelarna med medlemskortsprogrammet genom att logga in via webbplatsen eller appen. Dessutom kan butikspersonalen leta upp Hunkemöller-medlemmen i kassan mot uppvisande av ett giltigt ID. Om en tredje part får obehörig (digital eller fysisk) åtkomst till medlemskortet och/eller inloggningsdata är detta på Hunkemöller-medlemmens egen risk. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">14. Sekretess </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Under medlemskortsprogrammet behandlas personuppgifter från Hunkemöller-medlemmen, inklusive de personuppgifter som tillhandahålls av Hunkemöller-medlemmen under registreringsprocessen i butiken, online eller via appen. Hunkemöller åtar sig att skydda all personlig information. Läs vår sekretesspolicy för mer information om de personuppgifter som Hunkemöller behandlar och hur personuppgifter används i relation till medlemskortsprogrammet och rättigheterna för Hunkemöller-medlemmen som registrerad. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">15. Ansvar </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller är inte ansvarig för obehörig användning - av Hunkemöller-medlemmen eller av tredje part - av medlemskortet eller för bedräglig användning av rabattkredit. Hunkemöller ansvarar inte för stöld (inklusive användning av Hunkemöller-medlemmens inloggning av obehöriga tredje parter), förlust, förfalskning eller missbruk av medlemskortet. Hunkemöller kommer inte under några omständigheter att återbetala någon utestående butikskredit. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">16. Övriga bestämmelser </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hunkemöller förbehåller sig rätten att ändra dessa allmänna villkor. Det datum då de ändrade villkoren träder i kraft kommer alla tidigare allmänna villkor att upphöra att gälla. Holländsk lag tillämpas på dessa allmänna villkor och medlemskortsprogrammet. Eventuella tvister lämnas uteslutande till den behöriga domstolen i Amsterdam. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Version: 29-09-2021 </p>
Läs mer
-
Disclaimer
<h1>Ansvarsfriskrivning</h1> <p>Ansvarsfriskrivningen gäller för innehåll och användning av webbsidan <a href="https://www.hunkemoller.se" target="_self" title="Hunkemoller.se">www.hunkemoller.se</a>. I anslutning till detta, vill Hunkemöller B.V. uppmärksamma dig på följande:</p> <p><strong>Ansvar</strong><br /> Hunkemöller gör sitt bästa för att säkerställa att det inte förekommer några fel i informationen på webbplatsen (inklusive produktinformationen som återfinns på sidan). Dessvärre kan vi inte garantera detta. Hunkemöller ansvarar inte för ‘uppenbara’ fel eller skrivfel. Detta är fel som alla konsumenter kan identifiera som just sådana fel. Har du upptäckt några fel? Vi uppskattar om du talar om det för oss. Var god skicka ditt meddelande till: <a href="mailto:kundservice_se@hunkemoller.com">kundservice_se@hunkemoller.com</a></p> <p><strong>Rättigheter</strong><br /> Hunkemöller, eller berättigad part, förbehåller sig alla rättigheter, inklusive upphovsrätt och varumärkesskydd, porträtträttigheter och/eller andra immateriella rättigheter, vad gäller allt som visas på webbplatsen. Detta omfattar texter, illustrationer och grafiskt material. Inga av dessa rättigheter överförs till sidans besökare/användare. Kopiering av webbplatsen, eller delar av den, reproduktion eller lagring på något annat sätt eller att göra den tillgänglig för andra är förbjudet utan uttryckligt skriftligt tillstånd från Hunkemöller. Tillstånd krävs inte för personligt, icke-kommersiellt bruk.</p> <p><strong>Din information</strong><br /> Din information kommer inte att göras tillgänglig för någon tredje part såvida det inte är nödvändigt för att kunna hantera din beställning eller i enlighet med rådande lagstiftning.</p> <p><strong>Ändringar</strong><br /> Hunkemöller har rätt att ändra informationen på denna webbplats, inklusive texten i denna ansvarsfriskrivning, vid valfri tidpunkt och utan föregående tillkännagivande. Vi rekommenderar därför att du regelbundet kontrollerar om informationen på denna webbplats har ändrats.</p> <p>Hunkemöller B.V. 2025</p> <p> </p>
Läs mer
-
Information - Terms & Conditions - 230
<p><strong><u>Villkor för "5th million Member" tävlingen organiserad av Hunkemöller BV </u></strong></p> <p> </p> <ul> <li>Tävlingen är organiserad av Hunkemöller B.V. Endast personer som inte är My Hunkemöller medlemmar kan delta. Gåvan sponsras av Hunkemöller. </li> <li>För att delta måste deltagaren bli en My Hunkemöller medlem via appen och ha tillgång till sitt konto.</li> <li>Tävlingen är aktiv fram tills My Hunkemöller lojalitetsprogrammet nått 5 miljoner medlemmar. </li> <li>Anställda hos Hunkemöller, Hunkemöllers partners eller dotterbolag får inte delta i tävlingen.</li> <li>Hunkemöller kommer använda deltagares information för att kommunicera ytterligare kring tävlingen samt säkra att de sänder korrekt pris till vinnarna. </li> <li>För att tävla måste deltagaren vara minst 18 år gammal. </li> <li>Vinnarna kommer att utses på följande vis: Den som blir vår 5 miljonte aktiva medlem vinner en årsförbrukning av underkläder till ett värde av 15000:-. Vinnaren kommer kunna shoppa via vår Ambassadör sida</li> <li>Priset kan inte lösas in mot kontanter eller annan gåva. </li> <li>Vinnaren kommer bli informerad via mejl och/eller privat meddelande. Vinnaren måste svara på meddelandet inom 5 arbetsdagar, efter det förlorar vinnaren rätten till sitt pris. </li> <li>• Hunkemöller kommer be deltagare dela sin bh storlek, trosstorlek, e-post adress samt kontaktuppgifter så att de kan motta sitt pris vid vinst. Informationen kommer endast lagras i två månader och endast användas för att kunna sända priset. För mer information, vänligen läs Hunkemöllers integritetspolicy: <a href="https://www.hunkemoller.se/privacy.html">https://www.hunkemoller.se/privacy.html</a></li> <li>Hunkemöller har rättigheten att ändra tävlingsvillkoren samt avsluta tävlingen utan förvarning, och innan det först angivna slutdatumet. </li> <li>Hunkemöller kan inte hållas ansvariga för förseningar eller tekniska problem. </li> <li>Genom att delta i tävlingen accepterar deltagaren villkoren och de beslut tagna av Hunkemöller för att försäkra ett rättvist resultat. </li> <li>Kommentarer/klagomål rörande tävlingen kan skickas till: Hunkemöller, Attn: Marketing Department, P. O. Box 386, 1200 AJ Hilversum, The Netherlands. Hunkemöller kommer svara via post eller telefon inom tre veckor efter mottaget brev. </li> <li>Tävligen går under nederländska tävlingslagar (Nederlandse Reclamecode) och The Games of Chance Code (Gedragscode voor promotionele kansspelen).</li> <li>Genom att delta i tävlingen accepterar deltagaren tävlingsvillkoren </li> </ul> <p> </p> <p>Senast uppdaterad av Hunkemöller B.V. in Hilversum, The Netherlands, oktober 2021.</p> <p> </p> <p><u><strong>Villkor för "Rebecca Mir Collection" tävlingen organiserad av Hunkemöller BV ’</u></strong></p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:115%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <ul id="isPasted" style="list-style-type: disc;"> <li>Tävlingen är organiserad av Hunkemöller B.V. Endast nya My Hunkemöller medlemmar kan delta. Gåvan sponsras av Hunkemöller. </li> <li>För att delta måste deltagaren vara en ny My Hunkemöller medlem.</li> <li>Vinnarna kommer koras inom två veckor efter tävlingen är avslutad. </li> <li>Vinnarna kommer väljas slumpmässigt. Hunkemöller kommer välja totalt 5 vinnare från de deltagande länderna. </li> <li>Från alla länder där tävlingen är tillgänglig kommer Hunkemöller utse 10 vinnare totalt.</li> <li>Anställda hos Hunkemöller, Hunkemöllers partners och/eller dotterbolag får inte delta i tävlingen.</li> <li>Hunkemöller kommer använda deltagarens information för att kommunicera ytterligare kring tävlingen samt säkra att de sänder korrekt pris till vinnarna. </li> <li>För att tävla måste deltagaren vara minst 18 år gammal. </span></li> <li>Vinnaren kommer motta ett Rebecca Mir set till ett värde av 500:- </li> <li>Priset kan inte lösas in mot kontanter eller annan gåva. Priset kommer skickas hem till vinnaren innan slutet av maj 2022</li> <li>Vinnaren kommer bli informerad via mejl. Vinnaren måste svara på meddelandet inom 5 arbetsdagar, efter det förlorar vinnaren rätten till sitt pris. </li> <li>Hunkemöller kan komma att be deltagare dela sina kontaktuppgifter (inklusive telefonnummer och mejladress) och adress vid vinst. Informationen kommer endast lagras i två månader och endast användas för att kunna sända priset. För mer information, vänligen läs Hunkemöllers integritetspolicy: <a href="https://www.hunkemoller.se/privacy.html">https://www.hunkemoller.se/privacy.html</a></li> <li>Hunkemöller har rättigheten att ändra tävlingsvillkoren samt avsluta tävlingen utan förvarning, och innan det först angivna slutdatumet. </li> <li>Hunkemöller kan inte hållas ansvariga för förseningar eller tekniska problem. </li> <li>Genom att delta i tävlingen accepterar deltagaren villkoren och de beslut tagna av Hunkemöller för att försäkra ett rättvist resultat. </li> <li>Kommentarer/klagomål rörande tävlingen kan skickas till: Hunkemöller, Attn: Marketing Department, P. O. Box 386, 1200 AJ Hilversum, The Netherlands. Hunkemöller kommer svara via post eller telefon inom tre veckor efter mottaget brev. </li> <li>Tävligen går under nederländska tävlingslagar (Nederlandse Reclamecode) och The Games of Chance Code (Gedragscode voor promotionele kansspelen).</li> <li>Genom att delta i tävlingen accepterar deltagaren tävlingsvillkoren </li> </ul> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:10.0pt;margin-left:0cm;line-height:115%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"><span style="font-family:"Georgia",serif;">Senast uppdaterad av Hunkemöller B.V. in Hilversum, The Netherlands, 2022.</span></p>
Läs mer
-
security
<h1> Security Issues </h1> <p><br /> At Hunkemöller, we consider the security of our systems a top priority. But no matter how much effort we put into system security, there can still be vulnerabilities present.<br /> If you discover a vulnerability, we would like to know about it so we can take steps to address it as quickly as possible. We would like to ask you to help us better protect our customers and our systems.</p> <p><br /> Please do the following:<br /> • E-mail your findings to <a href="mailto:customerservice@hunkemoller.com">privacy@hunkemoller.com</a> with the subject ‘security vulnerability’. <br /> • Do not take advantage of the vulnerability or problem you have discovered, for example by downloading more data than necessary to demonstrate the vulnerability or deleting or modifying other people's data,<br /> • Do not reveal the problem to others until it has been resolved,<br /> • Do not use attacks on physical security, social engineering, distributed denial of service, spam or applications of third parties, and<br /> • Do provide sufficient information to reproduce the problem, so we will be able to resolve it as quickly as possible. Usually, the IP address or the URL of the affected system and a description of the vulnerability will be sufficient, but complex vulnerabilities may require further explanation.<br /> • Do propose a solution to the vulnerability, if known.<br /> </p> <p>• Vulnerabilities that are out of scope:<br /> o Missing security headers, such as X-frame options, CSP, XSS<br /> o SSL certificate and other SSL issues<br /> o Fingerprinting<br /> o Missing account lockout mechanisms, any password brute forcing<br /> o And other vulnerabilities already known to HM and considered low risk </p> <p>• Vulnerabilities that are in scope:<br /> o Injection vulnerabilities<br /> o Privilege escalation<br /> o Remote code execution<br /> o Open, non-public directories<br /> o Exposed customer data</p> <p>• Vulnerabilities in a vendor’s system that exposes HM related data:<br /> o If you find that any data related to HM is or might be exposed due to a vulnerability affecting one of HM’s vendors, you may report it to us. We will make sure to follow up with the relevant service provider. However, please be informed that in such case Rewards as determined by HM will not apply while you still might be eligible for reward from the third-party.<br /> </p> <p>What we promise:<br /> • We will respond to your report within 5 business days with our evaluation and the next steps to resolve the issue.<br /> • If you have complied with the above-mentioned conditions, we will not take legal action against you about the report.<br /> • We will handle your report with strict confidentiality, and not pass on your personal details to third parties without your permission.<br /> • We will keep you informed of the progress towards resolving the problem.<br /> • In the public information concerning the problem reported, we will give your name as the discoverer of the problem (unless you desire otherwise), and<br /> • As a token of our gratitude for your assistance, we offer a reward for every report of a serious security problem that was not yet known to us. </p> <p>We strive to resolve all problems as quickly as possible, and we would like to play an active role if needed in the ultimate publication on the problem after it is resolved.</p> <p><br /> Hunkemöller B.V. Sept. 2021</p> <p> </p>
Läs mer
-
Information - Terms & Conditions Ritual - 230
<p><strong><u>Villkor för "Ladda ned appen ” tävlingen organiserad av Hunkemöller BV ’ </u> </strong></p> <p>· Tävlingen är organiserad av Hunkemöller B.V. Endast My Hunkemöller medlemmar kan delta. Gåvan sponsras av Hunkemöller.</p> <p>· • För att delta måste deltagaren vara en My Hunkemöller medlem, ha ett medlemskort (digitalt eller fysiskt), vara inloggad på appen, och deltagaren måste berätta för oss vad hens favoritaktivitet är under sommaren. Tävlingen är live från 7/6-2021 t.o.m. 11/6-2021.<br /> <br /> · Efter 11/6-2021 kommer vinnarna att koras. Vinnarna utses baserat på deras inskickade svar. Hunkemöller kommer utse totalt 20 vinnare mellan alla deltagande länder.</p> <p>· Anställda hos Hunkemöller, Hunkemöllers partners eller dotterbolag får inte delta i tävlingen.</p> <p>· Hunkemöller kommer använda deltagares information för att kommunicera.</p> <ul> <li>För att tävla måste deltagaren vara minst 18 år gammal.</li> </ul> <p>· • Vinnaren kommer motta ett (1) Hunkemöller Summer Essentials paket till ett värde av 750 kr.</p> <p>· Priset kan inte lösas in mot kontanter eller annan gåva. Priset kommer skickas hem till vinnaren innan slutet av juni 2021.</p> <p>· Vinnaren kommer bli informerad via mejl och/eller privat meddelande. Vinnarna måste svara på Hunkemöllers meddelande inom 5 dagar för att inte förlora rätten till sitt pris. </p> <p>· • Vinnarna måste svara inom 5 arbetsdagar annars förlorar de rätten till sitt pris. Hunkemöller reserverar sig rätten att be om deltagarnas adress så att de kan motta sitt pris vid vinst. Informationen kommer endast lagras i två månader och endast användas för att kunna sända priset. För mer information, vänligen läs Hunkemöllers integritetspolicy: https://www.hunkemoller.se/privacy.html</p> <p>· Hunkemöller har rättigheten att ändra tävlingsvillkoren samt avsluta tävlingen utan förvarning, och innan det angivna slutdatumet.</p> <p>· Hunkemöller kan inte hållas ansvariga för förseningar eller tekniska problem.</p> <p>· Genom att delta i tävlingen accepterar deltagaren villkoren och de beslut tagna av Hunkemöller för att försäkra ett rättvist resultat.</p> <p>· Kommentarer/klagomål rörande tävlingen kan skickas till: Hunkemöller, Attn: Marketing Department, P. O. Box 386, 1200 AJ Hilversum, The Netherlands. Hunkemöller kommer svara via post eller telefon inom tre veckor efter mottaget brev.</p> <p>· Tävligen går under nederländska tävlingslagar (Nederlandse Reclamecode) och The Games of Chance Code (Gedragscode voor promotionele kansspelen).</p> <ul> <li>Genom att delta i tävlingen accepterar deltagaren tävlingsvillkoren</li> </ul> <p>Senast uppdaterad av Hunkemöller B.V. in Hilversum, The Netherlands, juni 2021.</p>
Läs mer